Wednesday, October 23, 2013

alhamdulillah ya tuhan, Kau selamatkan aku

Assalammualaikum n selamat pagi semua....

ingat x kes yang agak vangang yg jadi kat aku lebih kurang sebulan lepas? aku cite kat cni;

malam tadi aku tetiba teringat nak cari artikel surat khabar pasal kes ni sbb masa awal bulan tu aku terbaca satu artikel kat sinar harian yang mengatakan perogol bersiri ditangkap kat batu gajah, bile aku baca ada gambar moto suspek, mmg sebijik moto suspek ngan moto mamat yang buat jahat kat aku tu; korang boleh baca cni; Perogol Bersiri Akhirnya Diberkas

ade 1 artikel ni plak mention yang akan sebut semula kes ni 05.10.2013, aku pon lupe tetiba teringat malam tadi nak google, n hasil yang temui ialah;

Perogol Bersiri Tidak Sanggup Lagi Ditahan-Utusan

Perogol Bersiri Didakwa-Bharian

terang2 ade gambar suspek siap nama lagi, mmg betul mamat yang nk buat jahat kat aku tu yang kene tangkap, aku ingat sangat muka die sbb muka die ade iras kawan aku.

malam tadi aku rasa bersyukur yang teramat2 (biasala aku, bila ada benda baru yang selesa dapat dr tuhan baru igt nak syukur huhu) aku terus sujud kat tuhan, aku pk aku langsung x kena mcm yang mangsa2 lain kena, tuhan mmg betul2 selamatkan aku... tibe2 je aku rasa aku banyak buat benda jahat kat bumi tuhan, tapi tuhan x penah nak jauhkan aku dari nikmat2, tuhan x penah nak lupakan aku...

xtau la betapa bersyukur nya aku mlm tadi, n aku harap benda yang jadi kat aku ni jadi pengajaran kat kawan2 semua supaya lebih berhati2

No comments:

Post a Comment