Friday, December 31, 2010

la tahzan mashi








assalammualaikum....

penat la asyik nanges je... tapi 2 je cara aku luahkan perasaan yg terbuku kat hati, lg plak, aku skang dengar cite sedeh pasal femili aku mesti otomatik aku ngalirkan air mata...

skang nie aku kne byk motivate kan diri aku utk kuat la.. nmpk je aku brutal cmnie, tapi dlm hati aku same je cm pompuan2 lain...
mana x nya kdg aku tgk org lain dah le de hepi femili, hidop diorg pon senang, kje gaji byk, dpt kje yg diorg idamkan, de pendidikan hebat... tapi aku?? aku rase cm ape aku nak tak dapat... entahla... aku tau x patut aku ckp cmnie, tapi sedeh,jeles n memacam lagi la...

mungkin ayat dalamsurah nie leh jadi sumber inspirasi utk aku... yela utk kuatkan semangat aku yg makin meluput skg nie... kawan2 stay la kat sisi aku yea sbg penguat semangat ku. pasni aku nie beli buku nie plak...


mungkin aku leh kurangkan rase sedeh aku nie...kalo de yg nak adiah kat aku ok jugak... hahahaha

No comments:

Post a Comment