Friday, January 7, 2011

nak kene diet ke?

assalammualaikum....

tadi jenjalan kat ala2 bazar kat jabatan perangkaan, sebelah je ngn jabatan aku nie... aku dah lame nak beli baju, yela... aku nie jarang la shoping baju, biase shoping beli makanan, xpon barang2 toilettries je... tapi boring la, g je kedai baju payah tul la nak cr baju size aku.
skang nie baru la aku cam berjinak2 ngn baju2 pompuan la, dlu x sgt hahahaha...
yela, sampai bile kite nak berperwatakan lelaki kalo kite nie mmg sejak azali adalah dilahirkan sbg perempuan, tapi 2 la masalahnye, g je memane size baju aku mesti xde, adala smp aku dah rase down sgt la... smp mls dh nak pk, pakai t-shirt je la senang... beli kat bahagian laki.
Aku x paham la, designer baju ni igt perempuan semua badan cm patung peraga pakain 2 ke? xde nye, manusia nie macam2 size, xde yg perfect cam model nye.... kalo badan die dah cantik solid, tapi mesti ade kekurangan, kaki die kurus sgt ke, peha besar ke... allah xjadikan manusia nie perfect la.. tul x?
Sejak akhir2 nie aku minat gile baju cm kat bawah nie;





















tapi 2 la masalahnye, xde size aku.. emmmm...tahla... sedeh2..
cemburu tgk kawan2 yg kurus2 n badan diorg kecik2 je, mcm2 baju boleh pakai... aku dr kecik cmnie, berbadan besar, aku pon xde potongan badan menarik cam diorang.
Perkara2 camnie pon leh wat aku rase rendah diri yg teramat sgt, aku malu ngn diri aku sendiri... tahla pening la...
aku dah cube kurangkan makan, adejugak exercise, tapi x menjd jugak =((

No comments:

Post a Comment