Wednesday, January 26, 2011

gaji lagi

hye kawan2 (ala2 nabil)
blogger-emoticon.blogspot.com


huhu smlm baru je masuk gaji,syukur sangat2 , kadang aku pk, aku nie banyak giles la buat kejahatan kat bumi allah nie, tapi allah masih lagi nak bg aku rezeki... tapi gaji aku xde la banyak cm dlm pic kat atas nie, kalo byk cm nie kan best huhuhu... xpe2 mane tau 1 hari nnt boleh dpt hikhikhik
blogger-emoticon.blogspot.com
dah la ckp pasal nie, gaji bulan nie igt nak beli buku lebih sket, minat aku dalam membaca cam menjadi2 plak, hari 2 aku dok umah sensorang aku dah habiskan majalah dara.com ngn rapi... aku ske bace bahan bacaan yg bagi info esp pasal nak kesihatan, pakaian n yg paling minat cinta hikhikhik

aku nak g MPH la beli buku motivasi utk naikkan semangat aku balik, hari 2 aku beli buku "Mengapa Allah Jadikan Aku Miskin" tulisan Imam Musbikin, tapi mmg termotivasi la sket, ye la aku selalu pk yg aku ni macam malang, tapi bile dh bace baru ok, Allah is always the greatest la... So pasni aku nak beli buku "La Tahzan Gadisku", semalam aku balik sensorang singgah jap kat kedai buku xde la plak, mungkin kedai buku besar2 sket kot baru de... huhu

blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment