Thursday, January 27, 2011

baby..bayi...si comeiii


aloha semua...

nak tulis cite pasal baby plak la... tetibe plak dpt idea, mane x nye, kat opis nie majoriti semua dah kawen, yg still single but donno weather available or not adalah aku, PTD 2org, kerani cam aku sowang, lain2 semua dah kawen huhuhuhu...

blogger-emoticon.blogspot.com

kalo dah kawen ape lagi kan? mesti la nak dapat baby..tu la antara matlamat perkahwinan kan? untuk meramaikan lagi umat nabi kite, Nabi Muhammad S.A.W...

semalam ade sorang akak kat opis nie scan peyot die, dh 7bulan dah pon... hari 2 die scan baby die cm malu2 plak nak "tunjuk jantina" die hehehehehe... tapi semalam dah alang2 laki die ade, die g 1 klinik kat seri kembangan nie, die scan 4D 2 kat sane murah je rm80 je, aku rase kalo 4D nie mahal... so nmpk la muke baby die..cute mute sejibik muke akak 2 mase tecik2 dlu, n baby die berjantina lelaki huhuhu... alhamdulillah baby die pon sehat je...best nye die (kes aku xde kakak-menumpang la ngn akak owang lain)... dh la semua kat opis nie x pasan pon die preggy bab peyot die kecik hikhikhik
blogger-emoticon.blogspot.com
hari ni plak bos aku yg sorang nie dapat baby, isteri die selamat melahirkan baby boy huhu.. tahniah la Encik Bos bab dapat owang baru... balik dr cuti nak mintak Encik Bos belanje 1 opis makan hehehehehe
blogger-emoticon.blogspot.com
bile ckp pasal baby nie kan... nak ckp plak pasal kwn2 aku;
1) ade kwn2 yg blom kawen lagi tapi meroyan cakap nak anak..isy3 mcm2 le kome, asalkan kome bahagia
2) housemate aku pon nak join jugak mcm aku ckp kat no (1) td, die pon nak anak, tapi masalahnye minah nie blom kawen pon lagi, pas2 ckp nak anak angkat pulak.... adoyaiii fenin aku minah nie, mcm trend retis plak amik2 anak angkat huhuhuhu (p/s: housemate-ku, sila kawen secepat mungkin yea)
3) tahun ni plak, ade la kwn2 baik yg bakal melahirkan baby huhuhu tahniah korang semua, semoga perkahwinan korang berkekalan hingga akhir hayat n dengan ade nye baby nnt akan dapat menambah rezeki n kebahagiaan korang tue k
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment