Wednesday, January 19, 2011

hepi new year 2011




ye huuu... assalammualaikum semua...

hepi new year kat semua, walopon dah 19 hari dlm tahun baru tapi rase nye x terlambat kot nak cakap pasal tahun baru kan... hepi tahun baru 2011 kat kawan2 semua...
bila tahun baru je ckp pasal azam... aku rase aku xpenah pasang azam, ade setengah org azam nak kurus la, nak itu, nak ini... mcm best plak kan... aku pon nak wat jugak la

ape yea azam tahun nie?
- emm 1st sekali azam tahun nie nak cari keje baru (ape? cari keje baru?) /sweat gile tul aku nie, ade plak nak cari keje baru? ye la mane x nye aku cam x bape la ngn kje nie, bukan ape, bosannnn la bab kurang keje, aku ske keje yg bile dtg kje byk keje hehehe..pelik2 la aku nie
- pas2 aku igt mcm nak buat sumthing la kat dlm femili aku, /please aku igt nak buat loan, aku nak repair umah mak aku 2
- lg... aku nak settele kan pinjaman ptptn, /floor emm... tahla menyesal jugak wat loan mase study dlu, senang2 x pyh loan pon xpe, adoyaiii nak menyesal pon dah terlambat la salah sendiri pon
- aku nak start simpan duit la tahun nie, ye la aku ske membazir kot, tapi kan bile aku tgk2 balik xde la aku beli ape pon, mungkin aku byk abiskan duit kat makan. /shock
- pas2 aku harap la tahun nie aku bertunang hehehehe... /wahaha(tah pape nye azam)... tapi kan impian aku nak bertunang la tarikh 9.10.11... cm comel je tarikh nie... tapi kan bile pk2 balik aku nak tunang ngn sape?? huaaaa /floor

aku nak sangat ubah nasib hidup aku nie jadi yg lebih baik... ye la nak kate aku xde pelajaran, aku de diploma, xkan diploma aku 2 nak humban dalam sungei je :(( penat aku abis duit, perah otak utk dptkan diploma aku 2... aku teringin nak ade degree mcm kwn2 lain, rase ralat jugak la x dpt sambung belajar... tapi x pe la, kalo ade rezeki aku nak sambung jugak la /wahaha

1 lagi sebelom benti tuleh... tahun nie kalo ikotkan tahun arnab kan
aku lahir tahun arnab, agak2 ade ong x tahun nie (sebenarnye kite org islam xleh caye bende2 nie, tapi aku cume mampu berdoa je yg thn nie menjadi thn lebih baik dr thn2 lepas)

No comments:

Post a Comment