Friday, January 28, 2011

tOdAy wAs A fAirY taLEs

assalammualaikum....

apsal aku tulis tajuk cmni ehh? /shock mungkin sbb aku tgk citer Hillary Duff n Chad Michael Murray- "A Cinderella Story" kot tadi dalam ETS... hari nie 1st time aku balik ipoh naik ETS... ala xde la hebat mane, setakat kerusi empok, pas2 luas sket la ruang nye, nak kata laju xde la laju gile, macam same cm ketapi biase je, cume die kurangkan hentian je rase nye... tapi kire ok la, aku dh pon naik, so kalo org tny dh penah naik ke belom, jawapan nye "dah penah naik dah..huhuhu" /wahaha

ok2 enough ngn cite ets, skang aku nak rewind balik moment sebelom aku naik ketapi laju 2...
ok cmnie...(alamak kalo die bace nie cane ehh? sorry la, blog nie dh mcm diary dh, kalo de pape mesti nak luah kat sni-sorry yea)

cite die cmnie, this new guy(ala xde la new sgt) sbb kitorg selalu la komen2 kat fb, tapi baru 1st time jumpe setelah sekian lame... pas2 ptg tadi, this new guy (TNG) msj aku ckp nak teman kat kl sentral... adehhh igt aku nak percaya ke, xpercaya langsung...bukan x percaya ape, cume x nak letak harapan tinggi..kang aku tul2 percaye die dtg, aleh2 x dtg kan keciwa tue... /no

so dengan x disangka-sangka die betul2 dtg /omg huhu mmg aku x sangke la...
rase mcm mimpi je... xtau nape aku rase cm2... sebelom die smp tu pon hati dh dup dap dup dap mcm moto bot, bile die smp lg la...siyesly aku nervous,blushing, tangan aku lg basah yg x terhingga (aku de hyperhydrosis ok) /blush

so kitorg pon berbual lah mcm2 (pdhal dlm hati,rase nak meletup jantung,mcm x tekuar je ape nak sembang), smp la train dtg... ni lg part yg aku rase cayorrrr (cair la)...TNG tlg angkat kan beg aku yg berat 2....adehhh segan la... aku x bape ske menyusahkan org, aku jd segan hikhikhik... n then die pon tunggu smp train smp... pas2 dh train smp sempat plak aku upahkan die coklat beberape bijik...ahaksss....

so TNG in my life, lain kali teman la lagi ekk /please sonok dpt sembang2 same2, n sowie bab tulis cite nie kat blog nie...

tue la cite fairy tales yg jadi kat aku petang td... huhuhu rase pp aku panas je bab asyik blushing... n aku still x percaye yg kejadian td tul2 berlaku... rase cm mimpila /sweat

so layan kan lagu kt bawah nie, yg aku rase cm kne je... "today Was a Fairy tale"- taylor swift
/blush/blush/blush

2 comments: