Sunday, January 30, 2011

getting married





heyooo...

aikk tajuk macam aku plak yg nak kawen ehh... mane de la... tadi aku n beberape org kawan g kenduri kawen kawan kitorg mase sekolah menengah dlu...
kenduri die buat kat Dewan SUK Perak. Grand jugak la, cantek sangat2 die tadi mungkin 2 la namanye seri pengantin.

sorang2 kawan2 aku yg da meng'upgrade'kan status diorg, daripada solo kpd "Just Married". Tue maknanya diorang dah pon jumpa kebahagiaan hidup diorang. Aku? Aku bila lagi x tau la... tunggu je sum1 yg sudi membawa aku ke alam bahagia tue.

bila dah upgrade status nie payah jugak la nak jumpe diorg,ye la mane x nye, masing2 ade tanggungjawab lain dah sekarang... huhuhu

so last skali aku nak doakan kawan2 aku yg dah dirisik, bakal bertunang, yang dah pon bertunang, bakal berkahwin, yg dah pon kahwin, yg bakal dpt anak n yg dah pon ade anak
>>> aku berdoa korang semua hepi di samping keluarga, sentiasa bergembira, di kekalkan hubungan dengan si dia sehingga ke akhir hayat dan dipertemukan allah di syurga kelak<<<<>


in this picture; from left : Miss Moon, Kak Pah n Mizz Feena

2 comments:

  1. OMG!!!!! Gmbar muka sengal aku kau taruh???? cisss....nk bayaran royalti nih.. :P

    ReplyDelete
  2. sengal ke? cam model kott ahakss

    ReplyDelete