Monday, September 26, 2011

serabot



assalammualaikum pembuka bicara...

wahhh x sangke plak terserempak dengan poems kat ats yg aku tempek tu... padahal nak cari gambar je hehehe
(tapi yg ujung tu tulis I LAP U tu x de la ekkk)

TAHLA...


... sejak dua menjak ni aku asyik dok teringat sorang laki ni je sama mcm poems kat atas tu
... kenapa tah aku asyik nak tegur die tapi hati aku kata nak wat pe tegur, buat malu je
... serabut la kepala otak ni bila asyik pk bende yg x berkaitan dengan hidup aku ni


PERLU KE


... aku nak teringat kat ko je?
... tibe2 teringat memori bersama aku nak senyum2 cm kerang tamat tempoh?
... aku nak serabot kepala otak nak pk nak tegur ko ke x?
... aku rasa xpuas hati bila tgk ko dengan org lain ok je tapi bila ngan aku, ko buat x tau je?



arghhhh serabut2... tolong la ko keluar dr kepala otak aku ni, aku x nak ingat kat ko pon, aku pon sedar diri aku sapa... tolong la keluar... tolongg~~~




p/s: hope that one day, aku dengar ko dh de sum1 yg leh jaga ko baik2,mungkin better dr cara aku nak jaga ko (kahkahkah bajet mcm aku leh jaga ko elok2 je kan)

No comments:

Post a Comment