Friday, September 2, 2011

dwet raye

assalammualaikum semua...

dalam pada kesedihan menyambut raya yg berbeza thn nie,alhamdulillah aku still bg duit raya utk budak2 kecik esp cuzen2 kecik, anak2 cuzen n ade yg masih sekolah tu aku bg jugak...

dalam raya ke4 ni ade la berbaki sket je lagi, ingat kan x habis alhamdulillah nak habis jugak...

tapi aku rasa raya paling banyak dpt duit raya, walopon zaman dpt duit raya dh habis hehehehe...

rasa cm cita2 nak sambar sebijik dslr tu macam dh dekat hahahaha

masa awal2 raya tu aku pk nak sambar sebijik yg 2nd hand je la... tapi bawah 1k huhuhu, drpd survey ni je yg akuleh dpt

<<<1>>>


<<<2>>>
<<3>>



tpi masalahnya aku dah berkenan dengan yg nie... xde ke yg 2nd hand bawah 1200? kalo boleh bawah 1000




kalo de sape2 yg nak jual model ni cm arge yg aku nak tu, roger2 aku ehh... huhu berkenan benorrr dh nie =))

2 comments:

  1. aku da mmber nk jual br2 ni tpi tak tau ar klu dia dh jual...berapa aku xsure.. lani 1k plus ja..paling murah...1st hand ..y nk 2nd gak?

    ReplyDelete
  2. baru mahal la, 1800 ke atas, xmo la mahal sangat... 2 yg nak 2nd jer

    ReplyDelete