Thursday, February 9, 2012

jalan2 kat gerbang malam, ipoh

assalammualaikum...

Pagi dh menyambut maulud nabi, malam tu memandangkan cuaca pon ok, kawan aku ajak teman die cari seluar, die kata nak cari kat gerbang malam, memandangkan die bawak kete aku ajak sorang lagi kawan aku yg lama xlepak sama2.

Gerak dalam 8.30pm, angkut member aku sorang lagi kat umah die, pastu sampai kat gerbang malam lbh kurang 9.50pm, susah betul nak cari parking skang, yela ramai sangat yg dh pakai kete.

Lama dh x jejak kaki kat gerbang malam, tapi aku tgk sama je, xde pape yg berubah, xde pape pon yg bertambah. Tgh2 dok berjalan2 bleh plak terjumpa kawan sekolah rendah aku, rupanye die part time meniaga kat situ, pastu dh round2 x beli pape pon, kawan aku yg cari seluar tu pon xde dibelinya pon seluar sbb xde yg berkenan... kawan aku sorang lagi pon sama.

Dah abis pusing 1 gerbang malam, kitorg g mam kat dataran, mana lagi kan tempat makan plus tempat lepak yg boleh dikira happening kat ipoh ni kan hehehehe


basikal fixie yang makin femes

gopal pon kuat ape boleh tukar benda jadi makanan

rilek je akak ni jual barang kemas, kat gerbang malam jekkk =P

jualan barangan berseni =D


xtaula ubat ape pakcik ni jual, ubat putihkan kulit kot

kawan aku yg pakai tudung pink tu hahaha

aku minat baju ni, nak beli se la nnt

cap ayam tshirt design

perak supporter!!

sila ikot terma dan syarat untuk membeli jeans ni k!


bege arnab special yg cedapppp!!

No comments:

Post a Comment