Saturday, February 4, 2012

review Journey 2 : the misterious island


assalammualaikum

minggu lepas bosan sangat x tau nak wat ape, aku g tgk cite journey 2 sbb masa kat ipoh tu nak tgk ngan sorang anak murid kawan aku tapi xjadi, nak download xde link plak lagi...

cite hourney ni aku teruja nak tgk sbb ade The Rock, kebanyakan filem lakonan The Rock semua best2, best sangat die berlakon, tambah plak masa trailer tu tgk cite ni cm pengembaraan sket

cite ni pasal seorang laki ni, Sean Anderson dapat kod isyarat aneh dari 1 pulau misteri yg xde dalam peta, tapi melalui buku2 pengembaraan yg die suka baca n drpd pertolongan ayah tiri die The Rock, die dpt selesaikan kod2 tu n jumpa pulau misteri tu... n rupanya atuk die yg anta kod2 tu

cmtu lalebih kurang, kat pulau ni saiz binatang terbalik, yg besar jadi kecik, yg kecik jadi besar... mcm2 la diorang lalui masa kat pulau ni

bg aku cite ni bestla walopon semestinya la x logikkan... tapi aku bg 4 bintang drpd 5 :D



p/s: macam x caye je The Rock ni kelakar orgnye, masa kat WWF xde le kelakar cm skarang
huhu... don't judge a book by it's cover ;P
comel sangat tgk The Rock nyanyi, sore pon sedappp


No comments:

Post a Comment