Tuesday, March 6, 2012

rindoooo

assalammualaikum

haishhh x pernah rasa rindooo pada mama mcm ni...
last2 malam ahad hari tu dh x tertanggung dah perasaan ni, aku menangis gile2, teresak2...
dah lama x nangis camni, jerit2 nama mama huhuhu...

masa malam tu boleh plak aku terpk kalo nak jumpa mama aku kene terjun tingkap bilik ni ke...?
aku pk kalo mati je ke baru dpt jumpa mama...?

kenapa ye aku jadi cmni? memula sbb lama x pegi kubur je, pastu melarat sbb banyak benda aku nak cite tapi xde sape nak dengar, pastu bercampur plak ngan seminggu sakit perut yg langsung xde sape amik peduli, kalo ade mama aku, die la yg urut perut aku...huhuhu

agaknye macam ni la perasaan pesakit2 mental kan, diorang terlampau berfikir sampai dah xleh fikir yg betul2, tambah plak kalo ade setan join sekaki huhu... nasib baik la aku xde smp camtu, tambah plak tingkap bilik tu ade gril, so xde la aku terjun hahahaha




mcm2 kan aku ni... minggu ni perut dah ok, sabtu lepas baru g klinik jumpe doc, alhamdulillah dah x kembung dah perut ni, dah xde 'cherry berry' dah pon hehehehe

sabtu ni mkcik aku nak g umrah, aku ingat nak melawat die kat tapah, plus nak kirim doa, tapi bapak aku plak kata xleh g... hmmmm... aku pk nak jumpe mkcik aku n melawat kubur mak aku sekali... tahla, kalo ade rezeki ade la...

p/s: ade beberapa doa yg aku harap sangat allah kabulkan, moga allah mendengar dan kabulkan la, harapnye...

1 comment: