Monday, April 9, 2012

maher zain meet fans-forgive me

assalammualaikum kawan2...


aku ter-tengok pic ni masa hafiz hamidon n inteam post kat wall diorang hari rabu hari tu... excited gile nak pegi sbb bukan senang nak jumpe penyanyi lagu insyaallah, maher zain ni huhu... maher zain skang pon dh jadi 1 fenomena, x kire kecik, besar, tua, muda, semua pon kenal maher zain... pastu bukan dikalangan islam je, yg bukan islam pon minat jugak =))

paling best nye... maher zain dtg kat the mines, kat the mines best mmg la ramai tapi mesti ade chance punya la nak tgk dekat2 hehehe

gambar kat bawah ni sebahagian crowd yg dtg kat the mines;


maher zain dtg cni x nyanyi pon, die sekadar memenuhi jemputan meet the fans utk sign autograph je, ambil gambar dengan peminat pon organiser x bagi... lama jugak dekat 40min jugakla die luangkan masa
syarat nak amik autograph maher zain kena beli cd terbaru die "forgive me", tapi memandangkan crowd yg sangat ramai, aku pon berasak2 gak naik pentas TANPA cd huhu... masa kat pentas bodyguard2 tanya, "cd awak mane?", pastu aku cakap, "mintak maap cik, nak amik gambar je"
jadi ni je hasil gambar jarak dekat yg aku dpt, bape lai je




pose terbaik dari maher zain utk kamera aku hahaha =))


ni plak gambar yg aku rasa nak lens 70-300mm time tu jugak... tension aku asyik dpt kepala org je;


lupe plak ade gambar ahli2 inteam kat situ



##aku pening kenapa kena ISO tinggi sangat baru dpt gambar yg cerah sedangkan masa ni cerah je tempat ni, adoiii x pandai lagi ngan manual mode

p/s : Forgive Me maher zain sbb saye tgh progress download full album awak huhuhu

listening to: Number one for me - Maher Zain

dedicate entry ni kepada semua peminat maher zain =))

4 comments: