Thursday, June 7, 2012

model kanak2

assalammualaikum

hari tu masa kat kenduri anak sedara aku kawen, aku hangkot kamera konon2 nak bergambar sakan la ngan cuzen2 aku, tapi hampeh semua datang lambat... last2 ade budak2 iaitu pangkat cucu sedara aku la sbb budak2 tu anak buah kepada anak sedara aku hehehe (mesti korang pening explaination aku)- dah nenek dh aku ni rupenye =P

ouh dah la explain, balik2 kat budak2 ni, ade seorang budak perempuan ni, nampak kamera die nak amik, rupenye sbb bapak die pon ade kamera n kaki kamera gak... ade je benda nak snap2, die pon nak amik gambar, aku cakapla kamera tu berat, kang jatuh... biar die jadi model je... sekali die bukan main lagi posing, camtu la camni la... comei plak tu muka

so skang ni aku nak cakap yg aku dh tibe2 terminat amik gambar budak2, dulu aku minat street photography ngan night photography je... kalau dpt budak2 yg sporting ni syiok, cakap je suh tgk kamera n pose cmni, diorang pon buat

ni sebahagian dr gambar2 yg aku de snap dengan budak2, gambar yg 1st kiri tu la cucu sedara aku yg aku mentioned earlier (comel kan)




##syok nye kalo aku de anak sedara sendiri, mesti aku nak diorang tu jadi model aku hehehe
drpd amik gambar awek2 yg sexy2 pose ghairah2 bagai, baik amik gambar budak2 ade gak nampak kecomelan nye huhuhu =))
x sabar nak ade anak sendiri =P

No comments:

Post a Comment