Thursday, October 4, 2012

untuk 3 hari ke der?

assalammualaikum kawan2

balik je dr seremban, esoknya ada meeting unit, kelakar sangat bila ada sorang minah ni bg suggestion penambaikan unit, die cakap; "kalau ada kawan2 yg xdatang tu tolong2 la buat kerja die terutama yang urgent"... masalahnya ko tu buat ke kerja org lain? kitorg tgk ko x abis2 ngan henpon ko je, kerja bertimbun kat meja x siap2... tah cane la ko leh dpt keje tu? xpe la rezeki ko kan....


petang tu aku x balik rumah pon sbb petang nak gerak g istana budaya naik kenderaan jabatan, mula2 ingat nak gerak sendiri sbb pas g IB nak balik ipoh, tapi x dpt balik sbb kawan aku x jadi balik, mak die dtg sni plak... aku pon malas la nak balik sorang2
g IB sbb nak tgk lawak ke der, bapak mahalnye harga tiket, opis aku offer tiket age rm43 n rm83 je, oleh sbb excited sbb tgk lawak ke der 1, aku pon cepat2 book seat rm43 sbb tu je mampu huhu

nabil still jd pengacara, mmg lawak x leh blah la nabil tu... pastu jozan-boboi-harith

overall, lawak ke der kali kedua ni bagi aku agak membosankan, masa jozan masuk tu pon, mula2 cm blur2 gak ape yg die cuba smpkan, bila lama2 baru paham... n cite diorang pon bosan, nasib baik lawak je, kalau x mmg dh tertidur

masuk boboi pon sama, bosannnnn sangat, n bila part harith kawan aku dh tido dh, hahahah... walaupun aku rasa ok tapi perlu ke die nak buat lawak yg mengenakan org perempuan? mula2 je puji bagai... last2 saje je nak bg perempuan ni sbg bahan ketawa huhuhu (tu pendapatan aku eh)

part two pon bosan.... tu aku cakap nasib baik lawak je, pastu tiket pon harge mahal, kalau x mau ramai2 org keluar x pon balik objek hahaha



isnin tu plak aku dpt surat drpd cari.com , bukak2 aku dpt 2 tiket wayang "Untuk Tiga Hari". x sangka plak contest yg aku saje2 komen kat thread wayang tu aku menang hehehe

rupenye2 cite ni dh lama kat cinema, aku ingat nak tgk jumaat, rupenya jumaat dh xde tayangan pon, so petang jumaat tu jugak aku g redeem tiket kat alamanda  ngan kawan aku hehehe

pada pendapatan aku, masa awal2 cite ni boring gak sbb macam slow sangat, jalan cerita pon boleh la...

tapi yg kelakar masa die tunjuk shidee masa muda, zizan nin jadi shidee masa muda, tibe2 nmpk tengkuk zizan nin berlapis2, gemuk betul c zizan nin ni hehehe, nmpk cm comot n x ensem sangat huhuhu

dira pon masa jadi org miskin pon mmg nmpk la miskin nye, comot gile baju hahahaha...

tapi mmg best la c afdlin, die mmg betul2 sayangkan vee, kan semua pon dh tau yg afdlin mmg suke sangat kat vee, so bile ade ungkapan2 yg die sebut kat vee mcm real plak huhuhu

lakonan ayu raudhah paling terkesan, nmpk sgt die ni pandai menggoda, patutla c zaquan syg sgt kat die, dh la cantik, putih, gebu, manja, kalau aku jadi laki pon bleh jadi menara bila perempuan cmtu yg goda huhuhu

secara keseluruhannya ok la cite ni, boleh la ditonton seisi keluarga, banyak pengajaran

## xleh blah ngan kawan aku, cite ni xde la sedih sangat, boleh plak die menangis huhuhu... berjiwa sensitif rupenye

2 comments: