Tuesday, October 23, 2012

rezeki yang x terduga

assalammulaikum semua...

wahhh aku mcm terkejut dengan rezeki2 yg aku nmpk allah bagi sejak akhir2 ni... adakah sebab besday aku jatuh pada hari jumaat plus dalam bulan ramadhan plak tu? hahahaha

jumaat lepas aku dpt kol drpd kawan aku yg keje bahagian pertukaran kat jpa ni, die kata aku dpt tukar ipoh...
hati aku masa tu nak suka 50%, nak sedih pon 50%


aku apply tukar ni sejak 2010 lagi, masa tu mmg aku xleh blah dok kat putrajaya ni, tapi bila dh 2tahun lebih dok cni n macam2 dah da plan utk masa akan datang jadi berat plak nak balik keje kat ipoh huhuhu

kawan2 kat cni pon semua bising2 suruh jangan pindah, aku pon masih xtau nak buat macam mana, aku ada masa beberapa hari je utk pikir, kalau aku diberi kesempatan utk cancel pon ada beberapa hari je nak buat surat huhuhu... xtau la... aku bukan x bersyukur tapi dh mcm2 agenda yg dirancang kat cni tapi bila dpt macam ni jadi pening plak hehehehe

tgk la camane, nnt aku istikharah lagi... skang pon cm xde mood nak pk, dalam hati nak je keje balik kat ipoh tapi bila pk plan2 yg dh dirancang jadi serba salah plak

2 comments: