Friday, November 2, 2012

tolak tuah

assalammualaikum kawan2

baru2 ni aku dpt tawaran bertukar ke ipoh mcm yg aku post sebelum ni...

dalam dilema jugak la sehari dua tu, aku tny bapak aku die suruh aku setuju je... tapi kawan2 sekerja, slh sorang kawan baik aku plak suruh tolak... pening jugak la kepala memikirkan

kawan baik aku tu mula2 ok je, pastu cm sedih2 plak aku nak pindah...

aku bukan ape, tempat keje kat sni dh ok, cuma bab2 makan, barang2, transportation semua pon mahal kalau compare dengan ipoh... n sebab utama aku nak pindah tu bukan ape, suasana rumah duduk sekarang xde pon ciri2 femili, duk je bertiga tapi masing2 ngan perangai masing2, boring la... sorang pon x masok kepala, beza betul masa aku dok ngan sorang member aku masa aku mula jejak kaki kat kl ni

tahla, akhirnya ni la keputusan aku;


aku xjadi pindah ipoh, kesian plak kat abg n ayah aku yg suruh aku pindah je, tapi aku xbgtau diorang lagi huhu

pas buat keputusan ni, rasa x hepi plak, mula2 cm excited tapi makin lama makin x best plak dok kat umah tu, tension2!!

keputusan dh dibuat, aku sendiri yg tolak tuah, xtau la... salah aku sendiri yg terlampau ikut cakap org lain sedangkan terpaksa mengetepikan perasaan sendiri

xpe la nak wat cmane kan, tahan je la

## harap2 dpt keje lebih baik nak pindah la drpd umah yg aku tggl sekarang... tension sgt!!

9 comments: