Tuesday, June 1, 2010

jiwang lagi

assalammulaikum semua...

Tak usah ditanya mengapa ku pilih
Bunga yang mewangi terliar berseri

Yang tak akan nampak di mata pun
Berwarni dari lain-lain
Segan untuk aku sapa
Walau ada maksud yang ku sembunyi

Pernah ku mencuba terima seadanya

Sayang ia selalu calarkan sudut hati ku
Hingga lelah jiwa ku dikecewa
Yang tak mungkin berpaling kembali
Namun ku yakinkan nanti
Tuhan pasti beri gantinya

Ku mohon kau yang indah pada mu

Untuk ku tatap menawar resah ku
Kekal aku di situ harungi cinta
Dan aku pohonkan yang baik
Bersantun kata kata tentang cinta
Bicarakan rindu pada ku
Mengharum selamanya

seminggu dua ni minggu jiwang aku...tahla..mungkin bb br break ngn sum1,xde la br sgt ade la dlm sebulan, mule2 ok je x igt pon kat die, tapi sejak br2 ni dok teringat plak..lame sgt kitorg bersame, smp kan dh terlalu biase bersame, bila xde rase jugakla rindu nye..huhu.. pengganti mst xsame mcm yg lme kan...ye la mane ade org yg same kat dunia ni even die kembar pon perangai lain2...bila dihayati lagu ni, ade jugak terkene ngn diri aku...lepas dh lme berthn dengan die tapi akhirnya aku terpkse jugak pegi dr hidup die, mgkn slh aku tgglkan die cm2 je, tapi sakit hati ni aku je yg tau...mcm aku dh tgglkan die, seminggu due ade la pujuk rayu tapi dh lme2 xde pon... lepas dekat sebulan xmsj, aku msj die balik, mungkin mase 2 hati aku terbuka utk maafkan die tapi, die masih same xpernah berubah, dan xpernah nak berubah, dari itu aku pon dh mls nk pk psl die, kalo aku pk pon blom tentu die pk psl aku...mungkin dh tibe mase untuk lupekan die sepenuhnya, dan selalu pk yg allah mesti akan gantikan seorang yg lebih baik dr die,dan ade hikmah disebalik perpisahan aku dengan die.. hanya Allah je yg tau semua 2 =)

No comments:

Post a Comment