Saturday, July 9, 2011

AKU YANG down......................


assalammualaikum...

adoiii mungkin betul la org kata facebook nie ade yg baik n banyak yg buruk nye...
hmmm.... sejak akhir2 ni selalu gak perasaan cemburu menghantui hidup aku ni... haihhhh kenapa la sifat buruk ni masih ade dalam hati aku nie?

bila tgk kawan2 kat fb je,yg sorang keje doktor, yg sorang engineer, yg sorang executive... amboiii hebat sungguh la depa ni, cemburu sungguh la hehh...

pastu bile preview picture plak, yg sorang dah berlaki, yg sorang dah berbini,yg sorang dh anak dua, yg sorang plak kete besaq, ade plak tu muda2 dh de umah besaq.... wow murahnye rezeki depa...

cemburu gila la aku kat depa ni... adoyaiiii...

bila cek kat aku plak, keja pon jawatan rendah jaaa... kete? adoiii numpang orang yg sudi je, umah? skang pon numpang umah kezen aku... family aku? adoiii nye memang jauh beza la ngan family org lain...

tapi bila aku scan2 balik kenapa aku jadi cemburu smp macam ni, rupa nye hubungan aku yg allah pon teruk, aku ni nama je solat tapi kusyuk nye tah ke mana, nak kata aku ni beriman sangat, berfoya2, berzina bukan main lagi... hati aku, suci ke? x sesuci mana pon, ade je perasaan cemburu dalam diri aku...
nafsu masih x dpt berkawal... ni baru hubungan aku ngan allah belum lagi dengan manusia...

semua tu aku sedar, semua tu aku perasan ade dalam diri aku... tapi nak kata aku makin berubah, hmmm aku rasa aku makin teruk ada la...

tahla...

aku makin down..........................................

No comments:

Post a Comment