Saturday, July 30, 2011

seperise lagikkk

assalammualaikum....

meoowww~~

minggu ni aku balik ipoh pas sebulan x balik... hehehe...

tujuan balik pon sbb member aku c gitar solo, cikpah n encik T.N.G (eh2... lame rasanya x guna perkataan ni)...

aku tau diorang nak wat sumthing masa aku balik tu,tapi xtau ape bende nye... rupenye smp2 ipoh, GS bawak kitorg berempat p padang polo, nak sambut besday aku... huhu...

1st time la aku sambut besday cmni, sebelum2 ni mana la ade, setakat makan2 kat kedai makan tu ade la...

mula2 GS cakap tema malam tu putih, adehhh... cakap pon last minit, aku dh siap2 baju nak pakai malam tu... n baju aku pakai itam, aku bajet kalo p kedai makan kire ok la, besday girl lain dr yg lain...

dh bentang paper lama semua kat padang tu, diorang suh aku tutup mata ngan tie plak tu... hehehe sekali en TNG la yg pakaikan hehehe... (*blushing* ), dalam masa aku mengusik en TNG tu, tiba2 je aku rase ade yg baling tepung... cettt x leh blah la, dah la pakai baju itam... adehhh x penah la aku kene cmni hehehe... (nasib baik x campur ngan telur)

pttla tema malam tu putih... rupenye nak kene jadi tepung gomak

pas celebr8, p karok plak... layanla 2jam lebih kat OTK... lemau gakla hehehe

macihhhhh banyak2 yea korang.... hepi sangat2 malam tadi, thanks for the present jugakkkk



p/s: few days sebelum seperise party ni, aku de kol GS, pastu die kata malam nak celebr8 tu die nak suh aku confess face to face, segala luahan hati aku,n malam tu mmg betul die suh bgtau ape luahan hati aku... cettt malu la dowhhh~~ x sanggup dh nak malu, duk ngn die pon dh rase jantung degup kencang cm moto bot, jenuh nak cover

2 comments: