Tuesday, July 12, 2011

aku yg senget

(aku senget cm jalan ni hahaha)
assalammualaikum...

adehhh xtau ape kene ngan aku minggu ni, ade je bende yg aku x betul...

nak kata aku angau, aku x ingat sapa2 pon, plus skang aku pon banyak senyap je bulan ni, kat fb pon senyap je hehehe...

ape yg menunjukkan aku senget?
---->>> hmmm... bulan ni banyak bayaran biasiswa pelajar luar negara kene buat, elaun diorang arr ni... pastu ade la penyata, aku boleh selamba je x bg 1 salinan kat bank, habis tu cane la bank nak bayar kat budak2 tu kan, sbb kat penyata tu la ada nama, no akaun bank, nama bank budak2 tu kat sana... adoiii senget gila

---->>> aku asyik wat careless mistake la, bende patut type 1 aku p type 0, nama kene ada A aku tgglkan... padahal aku dh cek 2x sebelum print tu.... adoiii senget arrr

tahla... mungkin kene tambah power lagi kot mata aku ni, ni x asyik bertambah berat badan je kuikuikui...

minggu ni ade org baru kat unit aku ni, hmmm... kecik je org nye, mula2 igt die muda dr aku sekali die tua 4thn rupenye hehehe... tapi yg x best ske senyap je, dah le kecikkk, aku kalo org senyap2 ni aku pon jadi x reti nak cakap ape hehehe... nnt bila aku pindah balik tempat asal aku, harap2 leh ngam la ngan org baru ni

baru2 ni jugak bos yg aku penah cite aku ske usha tu dapat baby, mula2 aku perasan gak die xde lama gak la, rupenye die demam, aku tau pon sbb die tulis kat wall fb die, pastu selang bape hari pastu rupa nya isteri die dah nak bersalin... jadi die demam sbb isteri die nak bersalin, aku penah tau masa isteri die mula2 pregnant pon die demam teruk jugak... heheheh shhuueewiittt la laki camni, leh ade petanda bila isteri pregnant ngan nak bersalin... nmpk sangat ade ikatan yg kuat ant die ngan isteri die =))
tahniah en boss... comelll sangat2 anak en boss

minggu ni gak due date kawan baik aku, wahhhh nak bersalin dah kawan aku tu... rasa cm sekejap je... aku rase baru lagi p kenduri kawen die, baru je nganto die p belah laki, tup2 nak ada anak dahh kawan aku tu... meoww mmg murah rezeki la... harap2 ko ngan baby ko selamat n sihat walafiat je... =))
aku plak yg excited, tambah2 masa mula2 dpt tau die pregnant tu... aku plak nak melompat hehehehe.... ape2 pon aku akan anggap baby ko yg akan lahir dalam bulan july ni sbg besday present aku kikikiki... tenkiu my pren =P


p/s: aku rase cm ramai yg kene tempias luck bulan july ni, yelaaa besday aku kan muahahahaha... harap2 aku pon lucky cm korang, mane tau dpt keje baru ke, xpon ade org ajak kawen ke kan kakakaka (kepala aku senget dah)

No comments:

Post a Comment