Friday, July 20, 2012

salam ramadhan

assalammualaikum...

diam x diam dah nak masuk bulan ramadhan, kejap je masa berlalu, rasa mcm baru je awal muharram hehehe

kalau bulan ramadhan ni, pengarah shahrulezad ni macam dh wajib plak, mesti ade cite die kat slot samarinda tv3 tu
aku x ingat cite ape tapi ramadhan 1,2 tahun lepas, mungkin cite syurga mu ramadhan kot... habis air mata aku ni mengalir sbb layan cite, ni cite baru die ni baru episod pertama dh buat aku nak nangis dah...
aku ni kalau cite pasal mak ayah, sensitip sket, mesti nak teroyak hahaha

episod pertama cite ni tunjuk anak yg mengecewakan mak die yg nak tgk sangat anak laki tunggal die amik scroll ijazah... yg aku pelik anak die tu baik sangat ngan mak die, tapi smp ati x bg mak dtg majlis konvo... xpaham aku
aku dulu time konvo xdpt pon nak bg mak aku tgk, sbb mak aku dh xde... nak mintak doa kan masa final exam pon x sempat, tapi anak laki dlm cite tu, mak die siap doa kan die dpt keje bagus pe sume... pon xnak sayang mak die

haaa... kan dh emo aku

so, ape lagi, korang pon layan la cite tu ek pas abis terawih minggu depan, selasa & rabu 10.30pm, khamis 9.30pm, kalau x sempat layan je kat tonton


sempat gak pagi tadi aku kol bapak aku cite pasal 1 plan aku yg kalau allah izinkan akan dpt, kira adiah besday utk diri sendiri n bapak aku utk aku la tu... pastu sempat gak aku mintak maaf kat bapak aku, tah cane, menangis plak die... adoiii, dh start dh bapak aku emo tiap kali aku kol hehehe... harap2 allah panjangkan umur bapak aku, diberi kesihatan terbaik, n menjadi ayah yg sporting ngan anak2


last sekali:


## semalam sedih tgk cite 7 ramadhan, pagi ni tibe2 nak nangis lagi bila berita yg dulu aku tau x bape sahih, tapi dh jadi sahih sbb dh tgk ngan mata sendiri...
alahai... tapi berpegang je la ngan firma allah ”.... dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya” (Al-Baqarah : 216)

doa aku utk die; semoga hubungan kalian diberkati, berpanjangan hingga ke jinjang pelamin, berbahagia, dijauhkan drpd sebarang masalah sepanjang pertunangan kalian =))

semoga 1 hari nanti aku pon ikut jejak langkah korang

No comments:

Post a Comment