Sunday, July 29, 2012

27/07/2012

assalammualaikum...

alhamdulillah... besday tahun ni paling spesel kot antara tahun2 yg lain... tahun ni 27-07-2012 jatuh pada hari yg mulia, jumaat juga pada bulan termulia, bulan ramadhan.

sangat2 bersyukur pada allah sbb masih memberi aku kewarasan akal, kesihatan yg baik, rezeki yg melimpah, dan semuanya.

tapi aku terkilan jugak sbb doa aku nak puasa time besday allah x makbulkan, 2hari sebelum besday tu aku "uzur". Aku ade terbaca sebelum ni, kalau kita nk doa permintaan kita termabul, salah satunya berpuasa di hari kelahiran kita. Tapi xpe la malam tu aku dpt balik ipoh dengan xde ape2 halangan pun hehehe

tahun ni besday x semeriah tahun lepas, xde party2 hehehe tapi aku berjaya pow sorang mamat kat opis aku tu kek besday, sbg upah aku kene buli ngan die hari tu hehehe...
macih banyak farel semoga ko murah rezeki lagi n baby dalam perut bini ko selamat dilahirkan nnt

aku harap sgt tahun ni allah makbulkan doa2 aku

semoga allah masih panjangkan usia aku supaya berkesempatan utk bertaubat pada-Dia.

tq kat kak moy sbb bagi kek free n cikpah bg selendang hehehe


1 comment:

  1. u're welcome... aku da rasmikan hoodie hijab g keje arini... heheheee :P

    ReplyDelete