Sunday, January 22, 2012

2nd marriage 2012

assalammualaikum...

minggu ni balik ipoh sempena cuti CNY, tahun naga hehehe... n ade kenduri kawan baik aku kawen...

nikah malam tadi kat teratak umah ayah die kat manjoi, begitu jugak dengan persandingan tengahari tadi... majlis perkahwinan ni,majlis kedua aku attend untuk tahun 2012 ni, akan menyusul lagi bulan feb pertungan, mac akak kawan aku tunang jugak, mei lagi.... n begitu la sepanjang tahun ni.... kalo x kawen tunang, x pon majlis cukur jambul

semua kawan2 pon dh melalui detik manis diorang dalam hidup dalam melaksanakan sebahagian dari tuntutan agama kita, aku cm biasa la disoal soalan biasa; "ko bile plak?", "asyik ko je upload gambar, bila plak gambo ko org upload"

huhu x terjawab teman... kalo ade jodoh aku dengan sumbody, aku terima dengan hati terbuka... x de memilih pon, asalkan sumbody tu boleh terima keadaan aku, keadaan femili aku dh cukup dah... ok la x mo merepek2 jom layan gambar

ni gambar2 sekitar perkahwinan nadirah shariff n noor ikhwan







selamat sudah perkahwinan nad... x sangka2 die dalam diam2 je dh kawen, xe kecoh2 bercinta ke couple ke, tup3 dpt jemputan tunang pastu dh nak nikah...

yg dalam pic last sekali ni semua tunggu giliran je accept yg pakai tudung hitam berbaju merah tu je... belom ade calon!! huhu

to nadirah; tahniah!! semoga berbahagia, semoga selepas ni hari2 ko di hiasi kenangan2 indah bersama ahli keluarga baru... semoga cepat dapat cahaya mata n menjadi isteri solehah untuk suami mu, jangan lupa kan kawan2 lama ye

7 comments: