Tuesday, January 10, 2012

DSAI bebas

assalammualaikum...

alahamdulillah... DSAI bebas dr tuduhan melwat Saiful Bukhari

korang mesti pk aku ni penyokong kuat PKR kan hahaha... pedulik ape, biarla kan...
sebenarnya tuduhan kali kedua untuk DSAI ni kira melampaula... cukup2 la sekali DSAI kena sebelum ni masa zaman Tun Mahathir n DSAI bebas masa zaman Pak Lah, ni zaman Tun Jib pon kena lagi, adoyaiii pelik2 la

ape yg membuatkan aku x percaya ngan tuduhan ni bukan ape, DSAI ni dh tua sebaya mak aku kalo mak aku masih hidup skang ni, xmungkin la die nak meliwat orang kan, buatla tuduhan penyelewangan ke, kantoi ngan gadis rusia ke logik la sket

masa kat ipoh, rajin gak ikot bapak aku dengar ceramah2 politik ni hikhikhik... ade 1 ni aku dengar, diorang (pembangkang kpd pembangkang) ni dah xde ape nak tuduh DSAI jadi masa zaman tun tu, tun mereka tuduhan meliwat ni la sbb tau yg DSAI bukan kaki pompuan, bukan kaki seleweng duit dll... so ape lg tuduhan tu je... mcm2 kan

ape je yg aku harap malaysia ni betul2 di bawah pemimpin yg adil, berwibawa dan benar2 mendengar keluhan rakyat

tapi yg xbest ade plak letupan bagai masa kat mahkamah tu... adoiii agak2 la boleh terlepas plak org yg pasang bom tu, aku dengar kat buletin utama semalam kata salah 1 bom jumpa bawah kon polis... polis ade kat area mahkamah tu dari malam kottt... xkan la tetiba polis boleh terlepas pandang plak org yg pasang bom tu... nampak beno menipu n cubaan sabotaj penyokong DSAI kan, yang lagi pelik kenapa langsung xde sorang polis pon yg kena, aikkk sempat larikah? or sempat diberitahu? kuang3...

ape pon, thank you kat hakim sbb dah membuat keputusan terbaik tapi paling utama thank you allah the almighty

p/s: aku post pasal keputusan DSAI kat fb, ade yg x puas hati... kui3 bukan aku post video lucah ke ape kan

oppss last sekali jangan lupa mengundi nnt yea... sokong yg terbaik

No comments:

Post a Comment