Tuesday, January 3, 2012

new year - new status

assalammualaikum...

alahaii terlepas plak nak buat entry new year 1hb hari tu... tapi masih belum terlambat lagi kan?
ni semua gara2 cuzen aku kawen la 31hb 12 hari tu... nikah petang kat umah die, esoknya bersanding kat sapura @ mines plak, rancangan aku nak tgk bunga api terbantut kuikuikui

kalo nak ikotkan azam tahun lepas pon ade lagi yg x terlaksana... jadi mungkin aku akan continue azam tu utk tahun nie je

ni gambar2 sekitar majlis perkahwinan cuzen aku tu







sila abaikan gambar yg last tu yea hahahaha...

so tahun ni azam aku ialah;

** nak jadi solehah semula mcm dulu2
** semoga tahun ni lebih menceriakan drpd tahun 2010
** nak hasilkan gambar yg bila tgk mcm terkeluar dr gambar
** nak apply keje2 baru yg lebih related dengan kelulusan yg x seberapa tu (at least x smpn dlm fail je)
** nak majukan diri ke arah yg lebih baik
** nak kurangkan emo
** nak tambah kenalan2 baru
** nak lupakan segala kejadian yg x sepatutnya diingati yg terjadi tahun2 lepas
** nak tunggu ape jadi pade tarikh kegemaran ku 10/11/12

last but not least to Fatin Nabila bt Shaari n pasangan nye Ajay (xingat plak nama penuh die) semoga korang berkekalan, berbahagia hingga akhir hayat, n menghadapi alam perkahwinan dengan sebaiknya dan penuh kesabaran... n semoga persaudaraan kita kekal hingga akhir hayat ye nabila... lebiu so much =))

"Selamat Tahun Baru 2012 buat semua kawan2"

nota kaki: harap2 tahun ni ade perjumpaan jodoh yg nak dihadiri... hakhakhak gediks yg hamat

No comments:

Post a Comment