Monday, January 16, 2012

speed city

assalammualaikum...

sabtu malam hari tu aku follow jiran aku ke speed city, KL... xde jauh sangat, dekat2 area sapura, the mines, palace of golden horses. Speed city ni tempat drifter2 menunjukkan skill diorang buat drfit. Ada pelumba dr jepun jugak sbb diorang la pelopor sukan ni. Kat msia ade seorang drifter terkenal Tengku Djan. Aku x kenal pon, kawan aku yg dok citer2.

Kawasan ni, kawasan lumba kuda. baru aku tau yg belakang ni ade tempat2 cmni... hebat jugak la KL ni, kecik je tapi banyak tempat2 melepak n happening jugak kat cni, x macam kat ipoh, banyak kawasan tapi penuh dengan umah kedai yg belum tentu ade yg nak beli lot2 umah kedai tu huhuhu

aku g sini sbb nak amik gambar "panning" je pon bukan semata2 nak tgk drift yg aku pon xpaham n aku anggap membazir... sbb ape? sbb nye diorang bikin kete diorang hebat2, enjin terrbaikkk, rim the best tapi rosakkan tayar dgn buat drift hahaha... xpaham aku, ape kepuasan nya hehehe (aku ckp cmni sbb aku x reti bawak kete ;P)

mula2 gambar x bape panning smp la chiiifu sorg lagi dtg, ajarkan cara betul hehehe... ni pic2 panning yg agak ok, lain HANCURRR!!

4 comments:

  1. wahhh..ni gmbr yg ko snap ke?

    ReplyDelete
  2. nur : mesti la ade teknik,kalo x gambar x jadi effect menurut kata chifuu hehehe
    ezad amir : aah aku snap, macihh jadi follower

    ReplyDelete