Tuesday, January 10, 2012

masalah

assalammualaikum

emmm tah kenapa hati rasa x berapa nak gembira, mcm ade 1 bebanan kat belakang aku tgh hempap aku ni haa

mungkin sbb benda 6thn lepas yg aku smpn kot, benda ni x setel2 lagi smp sekarang... entah aku xtau macam nak setel smp sekarang ni

aku nak mengadu kat siapa pon xtau jugak... aku penah mengadu kat 1 blog ustaz secara online, tapi jawapan ustaz tu x membantu sangat... nak aku cerita pada ayah aku? mungkin sejak kecil ayah aku bukan tempat aku mengadu masalah, tambah plak masalah ni sangat besar... kat sapa ye aku nak mengadu? pada kawan2? aku x rasa kawan2 aku boleh terima ape yg aku akan ceritakan ni masuk akal...

adoiii pening la... macam mana ye? ape nak buat ye?


blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment