Wednesday, June 22, 2011

BLOG WALKING BESAR-BESARAN !!


assalammualaikum zippo, saya ni nak kata blogger baru x la jugak... cume saya baru belajar jugakla ttg blog nie, teringin gak nak ade ramai follower mcm zippo n blogger2 lain, teringin jugak nak org tau pasal blog saya ni...

emmm apa yg selalu cite dalam blog saya ni pasal diri sendiri, org sekeliling, filem2 baru kat pawagam, n macam2 lagi
blog ni pon simple n need more improvement cuma belum ade idea nak improve kan macam mana, cuma saya harap dapat feedback drpd blogger2 yg sudi baca entry saya yg merapu je lebih nie...

rasanye tu je la about my blog n nak kata kekuatan, x kuat mana kot sebab blog saya x pasang dinding batu kuikuikui

semoga boleh dapat more friends di kalangan blogger n dapat tunjuk ajar drpd blogger2 yg lain...

p/s: kalau yg lain2 pon nak join enterpremkan blog korang boleh klik kat sini :

7 comments:

  1. tq sebb sudi Join..ni list Update... :) happy BW ok hehe http://zippomiller.blogspot.com/2011/06/update-sagmen-blog-walking-besar.html

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...

    salam singgah....dari umah zippo...:)

    ReplyDelete
  3. mlwat dri segmnt zippo..
    ok dah blog n. menarik !!!!!!!!!!!!!!.byak wat story psal movie..
    mesti kaki wyangkan...he..he..

    ReplyDelete
  4. macihh.. hehehe skang dh de hobi baru ngabihkan duit kat wayang... tapi kadang2 ade la entry pasal femili n perasaan... sorry la kalo bosan =))

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan dari blog zippo




    http://roziana81.blogspot.com/2011/06/blog-walking-besar-besaran.html

    ReplyDelete
  6. salam idul fitri, maaf zahir dan batin. alhamdulillah, jumpa juga akhirnya follower terawal saya yg ke-9. trm kasih kerna follow sy selama ini.

    ReplyDelete