Tuesday, June 7, 2011

preview X-Men Firts Class


assalammualaikum...

dah masuk bulan jun dah, bulan lepas dekat 5 felem jugak la aku tgk, bulan ni xtau la... dh makin dekat nak bulan puasa pon sebok nak tgk wayang lagi ape tah hihihi...

bulan jun ni aku start ngn felem X-Men, aku kire peminat X-Men jugak, aku paling ske watak wolverine, sebab die smart... pastu aku ske cyclops sebab encem n Gambit (bukan gambit mesia tu yea) sbb die leh plak gune kad sebagai senjata kuikuikui...

dalam X-Men first class, kire die citer dr mula2 penubuhan X-Men ni, dr profesor n magneto kecik n how they met each other

best jugak cite ni ade elemen sejarah sket, bab ade cite pasal sejarah peperangan sket2... ade elemen kelakar jugak...

tapi aku x pueh hati bab xde cite pasal wolverine (Logan), aku paling ske Hugh Jackman yg lakonkan watak wolverine bab muka die cm sesuai je n penghayatan die best je, cume ade sket je penampilan Hugh Jackman, die ngan watak kerek die la... kelakar je tgk

pastu aku pelik kenapa ade watak2 baru... tapi overall cite ni best, action nye pon nampak real la jugak...

aku rase mesti ade 2nd class pasni...

p/s: teringin nak tgk wayang dalam 3D, nak plan tgk transformers 3D la nnt... n x sabar nak tunggu pengakhiran cite Harry Potter

No comments:

Post a Comment