Wednesday, June 15, 2011

pompuan ke laki? konpius...

assalammualaikum...

ape ke pelik benor tajuk entry ni? hmm... sebenarnye aku baru je pas bace blog sorang adik akak opis aku ni, aku penah jumpe sekali je adik akak opis aku ni, ok aku namakan die C.
aku penah jumpe die mase tu akak opis aku tu ajak C join kitorg karok teman ibu mengandung, rase nye ade cite dalam entry sebelum ni...
1st time aku tgk C ni, aku rase die tomboy bab dr pemakaian die, rambut die, cara die...
kalo korang nak tau aku ske kawan ngn tomboy ni, bab bagi aku diorang sempoi, x berkira, yela berpewatakan lelaki tapi sebenarnye naluri perempuan mendalam je... diorang ni jugak x kisah pon kalo kuar setakat t-shirt ngan jeans, x heran jerawat seketul kuar ke, x peduli pon kalo kuar takat makan kat mamak ke takat minum air gas ke, x de hal pon kalo kuar tido dalam kete ke, kene tukar baju kat petrol pump ke... kirenye x macam pompuan yg ala2 ayu la, kalo pompuan ala2 ayu ni menjaga penampilan, jaga makan takot gemok la, makan sket dah pk gemok, jerawat kuar seketul kat muka dah berkurung kat umah (gile benci aku ngn pompuan2 cmni rase nak bg penyepak je... konon saham jatuh la kalo balaks kat luar tgk jerawat seketul kat muka)

ok berbalik pada C ni, C wat mase ni tggl ngn family akak opis aku tu, tapi xramai pon bertiga je... n akak opis aku ni dapat tau yg C dh ade awek...
adehhhh... kalo bab ade awek ni bukan tomboy dah, dah jadi pengkid ni... n sebelum2 ni x pernah2 pakai bengkung cover "tuttttt", skang dh pandai pakai...

aku ade pengalaman mase kat poli kawan ngn budak pompuan cmni, die ade awek, die payah nak tggl awek die sebab awek die banyak jaga die, banyak sapot kalo xde duit, bagi layanan terbaiikkk punyaaa... n awek die tu siap dah pk mase depan diorang nak tggl bersama n amik anak angkat...
adehhh ape punya pompuan tu? ko nak idup ngan pompuan? adoiii aku yg pening dok ngan pompuan skang ni die boleh pk nak having a family ngan pompuan?

aku ni agak open gak la, aku x de hal kalo pompuan n laki buat bende terlarang tapi aku xleh blah kalo pompuan ngan pompuan, laki n laki kapel n buat bende terlarang... adoiii korang perasan x yg korang tgh kapel ngan sum1 yg same je, ape yg korang ade die ade (hehehe mesti korang pk bukan2 kan)

drpd pembacaan aku ngan C ni, die kata awek die skang layan die mcm2, manjakan die sume, adoyaiii... aku baca pon aku rase die dah hanyut...

aku pon cm tomboy, lasak, n aku pon ske berpakaian ala2 cm laki... tapi naluri aku xde la ke arah yg same sex ngan aku...
ok2 aku paham yg C ni mcm xde hati ngan laki, maybe die ade pengalaman ngan laki yg xbg layanan mcm yg die nak, tapi awek2 leh bg ape yg die nak...
hmmm... mmg la, aku pon paham, x semua laki boleh bg layanan cm Seth Tan kat dalam cite Nora Elena kul 6 ptg tiap2 hari kat tv3 tu... even aku pon banyak makan hati ngan laki, kite banyak berkorban tapi bg pihak laki plak amik sambil lewa je, x bg setimpal cm yg kite bg... tapi masalahnya walopon rase sayang n cinta sangat ngan awek tu tapi hubungan tu masih x kemana n smp 1 tahap pon laki jugak akan dicari... mmg dah lumrah kejadian manusia; laki utk pompuan n pompuan utk laki, xde nye laki utk laki or pompuan utk pompuan...

tahla... aku pon xtau camane nak tolong, aku hanya mampu bace blog tu je, aku nak komen pon aku risau C tu kot kenal aku, takot la die marah akak die plak...

n skang aku dengar C nak pindah nak dok serumah ngan awek die, adehhh aku risau je C ni wat bende yg bukan2 ngan awek die tu... hmmm... harap2 C ni dapat pengajaran n stay balik ngan akak die n berubah sket x minat pompuan dah...

No comments:

Post a Comment