Wednesday, December 7, 2011

doa jodoh

assalammualaikum...

wahhh x sangke jumpa doa yg boleh dikatakan setiap kali solat aku doa..

Ya Allah aku tidak mampu menahan diriku daripada terjeremus ke dalam kemaksiatan. Ya Allah, jika masanya telah tiba, jika apa yang aku mohon ini merupakan sesuatu yang terbaik disisiMu Ya Allah, terbaik buat agamaku Ya Allah, terbaik buat diriku, keluarga dan seluruh mukminin dan mukminat Ya Allah, maka aku memohon kepadaMu YaAllah agar aku ditemukan dengan jodoh yang terbaik di sisiMu Ya Allah. Setiap yang terbaik di sisiMu Ya Allah, pasti terbaik buat diriku Ya Allah.


Ni la blog yg aku jumpe doa ni :
http://akuislam.com/blog/renungan/diatas-hamparan-sejadah-istikarah-cinta/#ixzz1fokxzj8A

harap2 doa aku ni termakbul dalam masa terdekat ni... bukan terlampau gedik nak bertemu jodoh tapi sebab banyak kemaksiatan yg telah aku lakukan n aku masih x boleh bertaubat selagi belum ber-nikah





p/s: beriya2 kata nak tunang 9-10-11, tapi x de maknanya... x terlaksana pon... so, skang aku target kawen 10-11-12... erkkkkkk =P

No comments:

Post a Comment