Thursday, December 22, 2011

sale... sale


assalammualaikum...

sana sini cakap pasal sale... walaupun bulan ni dapat bonus 1/2 bulan gaji tapioleh kerana basic gaji aku pon x smp seribu,xpayah berangan la nak shoping sakan... sabtu lepas g kL sbb henpon aku yg masuk wad tu dalan leh discharge dah hahaha... sempat la singgah sogo sat g karok kat sane ... n sempat gak sambor sepasang kasut sbb kasut nak p keje dah rosak sungguh

hari ni plak akak opis aku, kak Moy ajak p Ariani bangi time rehat, aku ni x bape minat Ariani ni sbb tudung nye kebanyakan nye pendek2 n harge nye MAHAL yang hamat

mungkin bg aku yg x reti menilai kualiti kain ni akan cakap MAHAL tapi bg yg menggemari jenama Ariani ni mesti xkisah harge berapa pon...

tapi sale kali ni mmg gile2 la sbb diskaun smp 50%, tudung yg ade batu2 permata tu pon sama... tapi apakan daya walaupun dah diskaun 1/2 harga pon aku x mampu kuikuikui... mungkin taraf aku x sesuai kot nak pakai tudung berjenama macam ni

pic kat bawah sekitar sale kat Ariani, Bangi :






mesti korang tertanya2 kan bape akak kat dalam gambar atas ni berabis kali ni utk beli tudung ... die berabis rm1000 semata2 nak dptkan kad platinum Ariani ...die dapat dalam 20 tudung... huhu x mampu la aku nak ikot cara mewah akak ni

ooppss... ade 7hari lagi nak p berebut tudung kat sana...good luck!!

**apa2 pon sebelum nak membeli tu tepuk dompet dulu ek**

p/s: perlu ke nak beli tudung Ariani utk ambil hati bakal mak mentua ;P

No comments:

Post a Comment