Sunday, December 4, 2011

jom mengheboh

assalammualaikum semua...

huhu semalam baru lepas sakit kaki sbb tawaf kat stadium bukit jalil sbb kan jom heboh huhu... mmg planning dr minggu lepas nk g karnival ni...

so pagi sabtu kul 11 lebih gerak ke putrajaya sentral, pastu amik erl ke bandar tasek selatan, pastu amik lrt ke bukit jalil...smp bukit jalil terkejut gile tgk ramai gile umat manusia yg hampir 90% melayu berduyun2 kat stesen lrt tu... jenuh gak la nak keluar, dh la aku agak x bape ske rapid skang pakai token instead of using kad

smp sana terus je g booth2 yg ade, 1st g booth silky girl, murah gile barang2 kat situ, tapi xbawak duit yg banyak so x beli pape pon kat situ, pastu g jalan2 lagi terserempak dengan maria tunku sabri kat booth sensodyne, x beli pon barang cuma bergambar ngan maria je...

aku rasa cm karnival kali ni x best la, x banyak booth, sekejap je dh habis pusing, tapi sempat la bergambar dengan zila bakarin n betty benefe, amat dari amekaw, si comel najwa latif- erkkk masa aku salam die,boleh plak die cium tangan aku hahahaha... pastu ade amik gambar pelakon Tentang Dhia; adi putra, n irfan roslan...

paling gempak sbb dpt gak bertentang mata ngan Johan Arif Asari, masa kat booth cerekarama, die ngan tasha shila n beberapa artis lagi tgh promosi 1 beg utk derma ke tabung bersamamu tv3, ade plak kena derma 20rgt utk beg + bergambar dengan johan, tapi memandangkan aku berdiri betul2 depan stage tu, c johan pon tgh melayan fans die, aku mintak die bergambar ngan aku kuikui... dpt snap pic ngan die tapi agak buruk muka aku time tu hahahaha...

best la jugak kat karnival ni, barang murah2, duit je xde nak beli... artis pon selamba2 n baik2... cuma x banyak booth je so boring sket, tawaf kejap je dh habis... ni antara pic yg aku snap la, ade lagi tapi xmuat nak letak semua hihihi... lain kali nak g lagi ;P



No comments:

Post a Comment