Tuesday, December 6, 2011

mimpi pelik


assalammualaikum... selamat pagi...

awal2 pagi dh update entry...

malam tadi aku dh setel masalah dengan 2org kawan aku yg aku cite semalam, pelik jugak sbb di"pulau" kan tanpa sebab... jadi perasaan curious tu dah solve la kiranya... segala2 nya dh tau semalam

kalo lepas ni kena "island" (pulau) pon xpe sbb dh tau sbb huhuhu...

tapi lepas bergebang lama ngan kawan aku tu malam tadi, mata pon ngantok, mcm biasa sebelum tido amik air sembahyang dulu ni semua sbb asyik kene ganggu je sejak dua menjak dulu... pas bape lama terlena...

tah bape lama aku terjaga dalam kul 340pg, ingatkan dh kul 5 sbb ingat nak sahur... tibe2 aku teringat mimpi aku;

mula2 aku mimpi aku pregnant, tak bape lama pastu aku deliver baby tu... masa dalam mimpi tu senang sangat aku deliver baby tu, pastu aku nak menyusukan baby tu, tapi baby tu x mao, macam xske... last2 aku terjaga

pelik gak kan, x penah dpt mimpi cmni, tadi aku gugel, xtau la betul x...

-->> kalo mimpi mengandung maknanya impian kita tercapai / hubungan menjadi rapat

(yg ni mungkin betul la sbb aku dh ok ngan kawan aku tu, ngan kawan2 lain pon ok je, jangan pk bukan2 kalo nmpk aku dingin ngan korang)

-->> kalo mimpi melahirkan anak;

** anak perempuan -akan dapat rezeki
**anak lelaki - akan dtg kesedihan dan kesusahan dalam hidup

(harapnya betul la ade rezeki lebih dr allah)

-->> kalo mimpi menyusukan anak maknanya saka

(mintak dijauhkan la saka2 ni...)

No comments:

Post a Comment