Monday, December 5, 2011

what comes around goes around




assalammualaikum...

baru x baru jugak ada la dalam 3-4 bulan, aku de konflik kot (boleh ke panggil konflik?) dengan 2org kawan aku... entah la ape sebab diorang cm "pulau" kan aku...

oleh sebab terlampau curious yg melampaui batas, aku kol la salah sorang, nak tau cite sangat la punya pasal... rupanya ade berkaitan dengan org ke-3 eh ke-4 tah la...

perlu ke sebab org ke-3 ataupon ke-4 tu diorang nak pulau kan aku? kalo aku de masalah dengan org ke seterusnya tu, tu masalah aku dengan die, x berkaitan dengan korang... ke korang ade hati dengan org ke seterusnya tu?
aku x kisah pon, yg penting jangan la smp nak pulau kan aku... kalo ade salah bgtau... xpayah simpan2...

anyway, sebenarnya aku pon penah buat cmni kat rumate aka housemate aku sendiri... tapi xde la smp pulau kan die... masih kawan mcm biasa cuma kurang bertegur... tapi ade sebab besar yg menyebabkan aku terguris hati dengan die... bukan sebab org ke-3 ke ape... ni masalah aku sendiri ngn rumate aku tu...

tapi mungkin ini la balasan allah pada aku, aku dingin dengan org, n aku pon dpt benda yg sama...

anyway for those dua org kawan aku mention at 1st, aku xamik ati pon... tapi kalo korang nak besar2 kan smp pulau kan aku... please delete me as fren kat fb so that aku tau korang dh xnak kawan ngan aku... aku ni open minded person, x kisah pon... asalkan all the memorable moments we had together masih ade je dalam kotak fikiran ni, thanks sangat2 atas perhatian korang n kesudian korang nak jadi kawan aku sebelum2 ni =))



No comments:

Post a Comment