Tuesday, March 8, 2011

bEasTLy


assalammualaikum....

hari ahad hari 2 aku baru je balik dr sabak bernam, masa on the way balik tu, kawan aku msj,

W660i : “elo,ko di mana?"

C510 :"otw balik putrajaya"

W660i :"ko dari ipoh ka?"

C510 :"x la baru balik kursus kat sabak bernam"

W660i :"ala, baru nak ajak tgk wayang"

C510 :"nak tgk cite ape?"

W660i : “citer ape2 je, janji hilang bosan”

C510 : “ok, tunggu aku balik”

di ringkaskan cite kul 1 lebih aku sampai umah, kul 2.30 aku kuar umah balik bab nak kuar g tgk wayang, sampai alamanda terus p cari tiket, sekali, view2 waktu tayangan, cite "Beastly" je paling awl tayangan, kul 3.45... cite nie mmg aku nak tgk jugak.

sinopsis cite nie;
cite nie pasal pelajar high school, yang agak kacak n mementingkan penampilan diri; Alex Pettyfer as Kyle Kingson, n kawan2 die pon terdiri drpd yg kacaks n canteks je, die pon bakal jadi perwakilan pelajar. Kyle nie kaya, ayah die selebriti TV (pembaca berita ternama).
Die ada gf n sorang kawan baik, tapi ade sorang awek nie Vanessa Hudgons as Lindy Taylor, minat la kat Kyle ni. Ada sorang minah nie plak Marie Kate Olsen as Kendra, bengang ngan Kyle sebab terlampau mementingkan rupa, n minah nie x cantik, bab macam ala2 witch sket...
Di pendek kan cite, Kyle buat Kendra nie marah n Kendra nie curse die jadi hodoh n kalo nak balik ke rupa asal kene cari sum1 yang sudi terima die n ucap " I love U" dalam masa setahun, kalo x die akan kekal hodoh sampai bila2...

yang aku x berapa berkenan, masa Kyle ni hodoh, mekap semua ok la, cuma tang kening die tu, kenapa ada tulisan jawi plak? ape kene mengena, buat je kening hodoh x kan x boleh, nie x, aku cuba gak nak paham ape kat kening tu, tapi x paham la... x paham knp org putih nie x ske islam, tapi sibuk la nak guna tulisan jawi la, apa la... macam nak main2 pon ade...hmmm...

anyway aku bg 3 bintang utk cite nie, best la jugak walopon mcm biasa2 je cite nye... aku paling ske masa part last yang tunjuk nama pelakon semua tu, comel je latar belakang diorang p bercuti, diorang amik gambar pastu mcm cantum2 gambar terus jadi 1 gambar yg cantekk... smart2...


kebanyakan org nak memilih yang cantik je jadi bakal pasangan diorang, abis tu yang kurang cantik tu mcm mana? contoh macam aku la, selalu ada je org laki yg nak perlekehkan fizikal aku, n susahla nak dapat sum1 yang mmg aku suka, kadang2 rasa down, kadang2 aku x amik port pon, mls nak pk, yg aku tau semua manusia sama x kira die cantik ke, x cantik ke, cacat ke x ke, ada pangkat ke x ke, darah semua sama kale merah jugak, nanti suatu hari kite "pegi" sama je akan ditanam jugak..... kan3? jadi jangan beza2 kan orang lain, x baik....

No comments:

Post a Comment