Wednesday, March 23, 2011

karok


holaaaa.......

semalam sepatutnye aku nak p pasar malam petang tu, tapi memandangkan sorang akak opis a.k.a mak buyung a.k.a mama leopard nie dok beriya2 nak akrok sebelom beranak, so kitorg pon tunaikan la hasrat die, dalam ramai2 geng kitorg hanya 4 org je yg leh "make it" petang semalam.

pas abis keje je terus tunggu bas p alamanda... smp alamanda cucuk dinding bab duit dalam dompet dh kering bab pagi tu aku ngn sorang akak nie belanje unit kitorg makan nasi lemak hehehe... (makan je kejenye)
pastu dah ter'lalu kat kedai bodyshop, aku mmg nak beli minyak wangi sangat2, x sangka plak ade promo beli 3 item, yg item ke-3 tu dpt 50% diskaun. so kitorg ber'3 berkongsi la beli... las2 fenin xtau nak bahagi2 duit mcm mane...last2 kitorg lepaskan tensen mengira ngn g karok dulu. nasib baik la bilik kecik rm23 sejam tu ada, kalo x mangkor le nak bayo nye... kitorg amik 2jam memandangkan masing2 gian nak "menyumbangkan" sore.
walopon 4org je yg karok tapi still happening bab masing2 ske wat kelako n nyanyi ngn penuh feel nye (konon la).
habis 2jam karok p mam kat food court, n teruskan mengira rege perfume yg kitorg beli tu hehehe...las2 dpt gak penyelesaian.
dah mam tu, memandangkan aku nak sangat cr baju p la beli baju hehehehe....
n 10 lebih baru kuar dr alamanda huhu lama gila melepak... harap2 pasnie ada lagi cmnie, yela bukan senang nak dapat mcm nie bab masing2 kat opis nie semua dah kawen, dah de anak, semua dh xde mase nak lepak ngn kawan2.

p/s:memandangkan aku xde le reti benor nyanyi aku pon pilih lagu yg bese2 aku nyanyi je ler

- siti fairus - bila rindu ku sebut nama mu (lagu kak limah nie)
- ST12 - jangan pernah berubah
- exists - percayakan siti
- jinbara - patri
- wali band - kekasih halal

No comments:

Post a Comment