Friday, March 18, 2011

sukses!!

yehuuuu!!!

hepi la sangat kan... hahahah...
sebenarnye bukan ape, aku dapat buat ape yg aku pk betul (agaknye la)
kan dalam post sebelum tentang azam aku tahun nie aku rase dah hampir suku azam tahun nie dah berjaya terlaksana...

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

masa awal bulan 3 tu aku amik keputusan utk wat personal loan, memandangkan keje gomen senang wat loan n aku plak jenis paling susah nak simpan duit, so aku amik keputusan wat loan je. So ade beberapa perkara aku nak guna dengan duit loan nie
1. aku dah wat simpanan sket (sket sangat2 la- nak masuk minang sum1 yg aku rase sesuai pon xcukup)
2. aku dah setelkan hutang ptptn aku (hutang kerajaan negeri belom lagi, ni tambah hutang bank plak...hebattt kan aku)

yg nie belum setel lagi:
1. nak repair umah mak aku (x kol lagi contractor)
2. mungkin nak bayo 1/2 duit baki pinjaman perumahan mak aku (kalo xnak bayo leh x)
3. nak bayo duit batu nisan mak aku
4. nak shoping barang keperluan

yg x mungkin setel tahun nie:
- duit nak beli kete
- kawen (hahahaha)
hmmmm.... macam tu alkisahnye, at least ada la aku buat utk femili... mane tau lepas nie rezeki murah ke (harap2 mcm tu la)




p/s: tolong doakan aku dpt viva cabutan bertuah bank rakyat ehh

2 comments: