Tuesday, August 9, 2011

broken hearted


assalammualaikum...

dah lama aku tunggu entry dr elia ex-tunang khairul fahmi penjaga gol kebangsaan mesia tu n akhirnya die kuar jugak ngan entry baru kat blog die tu...

mula2 aku xde la bape setuju ngan cara die yg terlalu obses ngan her encik apek (die bahasakan KF) tu... penuh kat blog die pasal KF, tapi bila dah baca2 interesting la jugak, n bg aku diorang couple yg so sweet hehehe...

aku igt 1 entry die tulis yg KF p umrah n ade berdoa ttg hubungan diorang... acece bukan main lagi hehehe... aku nak bg link tapi mls lak nak selak dlm blog die tu, byk sangat entry

mula2 tgk elia ni xpakai tudung tapi skang dh bertudung...alhamdulillah, perubahan yg baik...

tapi dalam perubahan yg baik ni, c KF plak buat hal... hmmm... mase tgh couple x nak plak clash, ni dh tunang baru nak putus, plak tu putus main putus gitu je...

nasib baik la dalam zaman moden skang ni, kalo zaman dolu2... kan teruk c elia ni kene caci maki masyarakat, kalo plak c elia ni org kampung... adoyaiii lagi teruk la kene ngan org kampung... silap2 nak kawen kemudian hari pon xleh... tapi nasibla ni zaman moden, masyarakat dh x pandang serong pada masalah2 cm ni...

ape aku boleh komen, aku rase elia ni salah jugak sbb over excited, padahal belum pape lagi, kawen pon belum...

mak aku penah cakap; jangan gelak banyak sangat kang menangis...

drpd ape yg mak aku cakap ni aku kaitkan, jangan la terlampau gembira sangat ngan ape yg kite ade, jgn terlampau mengheboh sangat... nnt kalo dh hilang sendiri yg merana, sendiri yg sedih, n lg plak kalo kite terlampau heboh2 ni, org pon kadang mendoakan x baik utk kite, pastu plak allah pon mana tahu tarik balik keseronokan yg kita miliki tu...

aku pon ade jugak jadi macam nie, n selalu jugak... cthnye la kan, aku bgtau org yg aku ade plan2 cmni, tapi bila smp masanya, insyaallah la plan tu xjadi huhu...
maka berperasaan malu la jugakkk aku hehehehe

jadi buat elia, bertabahla yea, awak pon muda lagi, ramai lagi lelaki yg akan awak kenal... habiskan dahulu pelajaran n bina kerjaya yg bagus2 dulu lepas tu baru pk kan ttg perkahwinan... acece cakap dah macam dalam cite semanis kurma dah huhuhu



p/s: aku selalu cite pasal mamat yg sama dalm blog ni, mane tau 1 hr ni x kawan dah... huhu mesti sedihhhh =,((

2 comments: