Friday, August 5, 2011

Demi Waktu


Ungu Demi Waktu

This mp3 found @ weblagu.com


Aku yang tak pernah bisa lupakan dirinya
Yang kini hadir diantara kita
Namun ku juga takkan bisa menepis bayangmu
Yang slama ini temani hidupku

Maafkan aku menduakan cintamu
Berat rasa hatiku tinggalkan dirinya
Dan demi waktu yang bergulir di sampingmu
Maafkanlah diriku sepenuh hatimu
Seandainya bila ku bisa memilih

Kalau saja waktu itu ku tak jumpa dirinya
Mungkin semua tak kan seperti ini
Dirimu dan dirinya kini ada di hatiku
Membawa aku dalam kehancuran

special dedicated this song to myself...

tahla ape nak jadi ngan aku, tah habis2 ngan sifat tamak... tah kenapa aku tamak sangat ngan kasih sayang lelaki...
bila tgk sorang ni kacak + baik, mulala aku nak meng"gedik", mula la start aku nak minat2 kat dia, kalo minat je xpe, siap ade hati lagi, siap rindu2 lagi, x cukup lagi tu lengkap lagi ngan menaruh perasaan + perasannn nak mamposss yg konon nye laki kacak + baik tu nak kat aku...

adoiiii... kenapa la allah bg aku perasaan macam ni?? kenapa la hati aku x pernah tetap ngan sesuatu keputusan?? aku ni asyik nak sakitkan hati org je...

bila ada org yg sayang sangat kat aku, yg dh korban macam2 kat aku, leh plak aku nak suka kat org lain...

aku tau org yg aku suka tu lebih baik dr dia...

org selalu kata laki yg selalu x setia, tapi yg aku ni ape kes?

tahla... ade ke laki yg sudi terima perempuan x leh blah cm aku ni? xreti langsung nak menghargai kesetiaan yg diberi pada aku...

arrrgghhh.. runsing la perasaan main2 macam ni

ya allah, jika ada rezeki bg aku bertemu jodoh, percepatkanlah jodoh ku, pertemukan aku dengan seorang lelaki yg terbaik buat diri ku, yg boleh menerima diri ku seadanya, yg boleh mencintaiku, yg boleh menjaga ku...aminnnnnn

No comments:

Post a Comment