Tuesday, August 23, 2011

mood raya

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

assalammualaikum kawan....

meowww~~ malas gile rasa nak wat keje sepanjang minggu ni, tambah plak aku ni mmg x banyak keje pon huhu...

nak kata mood raya, mcm xde la mood sangat sbb xtau raya ke x tahun nie... tapi yg pasti mood cuti kot ni, walopon seminggu je tapi kire cukup la nak lepak kat umah =))

kalo panjang umur sambut raya yg lagi seminggu nak menjelang ni, masuk raya ke-3 la tanpa mak aku di sisi... alahai x best lagik, x best sbb xde org yg sudi nak jenguk umah aku huhu... kuih raya ade la sket2 aku oder tapi cm biasa la aku ngan abg aku je la yg ngabihkan smbil tgk tv kuang3...

masa mak aku de best ramai kawan2 die dtg melawat die, walopon aku sorang je kene wat keje-keje menghidang tapi best, kalo ade org dtg, aku mesti x bg diorang masuk dapur sebab dapur umah aku tu teruk la, x repair lagi... banyak duit wooo nak repair tu, tp ttp best sbb umah meriah ngan kunjungan org kadang malam2 pon ade org dtg hehehe...

tahun ni, mak aku xde, bapak aku pon xde sbb die mesti x dok umah cni punya... haisshhh... raya depan tv je la jawabnye ekk

raya ke-5 ade dua jemputan; 1 jemputan kawen kawan masa sekolah dulu n 1 lagi jemputan bertunang kawan masa kat poli sabak bernam... harap2 ade la transpot nak p, kalo x mmg x p la... bapak aku de ckp nak repair kete die sbb die dpt banyak bonus raya tapi xtau la, malas nak mengharap sangat, kang di x repair aku gak yg kecewa =((

huhuhu cepatla jumaat dtg, x sabar nak balik ipoh =))


blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment