Friday, August 26, 2011

tah raya tah tak

assalammualaikum...

pepagi dah post entry cedey2...

malam tadi aku kol bapak aku, ingat nak suh die amik kat stesen ketapi malam ni memandangkan aku smp ipoh dalam kul 11 lebih, tapi tahla mcm boleh x boleh je amiknye...
pastu tergerak ati nak tny bapak aku de ke x time raya ni, sekali die kata petang raya baru nak blik ipoh, hmmmm... jadi pagi raya aku raya ngan sape? dengan abg aku yg @&*^%$!! tu je?

aku dh agak dh raya thn nie cam hampeh je... n firasat aku mcm 75% nak betoiii

sejak mak aku xde, aku raya gak cm biasa, nak bg ade mood raya aku still adekan jugak baju raya n kuih2 raya, thn ni pon sama, ade gakla kuih2 yg aku oder, nak buat sendiri malas... macam aku bgtau dlm entry yg lepas2, bukan nye ade org dtg pon umah mak aku tu sejak die xde, tapi aku adakan jugak suasana tu...

aku ingat kalo aku x p memana aku nak p tgk wayang je time raya tu, dok umah pon watpe...

pastu aku de gak tny bapak aku pasal kete die tu, die kata x repair pon... so, hrpn aku nak p jemputan kawan2 aku pon insyaallahla musnah...

hmmmm... nak balik ipoh pon cm dah malas, cuma harapnya ade la perubahan masa raya nnt...

p/s: rasa cm menumpang raya kat kampung orang la, ade x yg sudi nak bawak aku beraya?

5 comments:

  1. chitot...jgnla sedey.. mak ko tak happy ko mcm ni..raya ke-3 dtg penang , ok?

    ReplyDelete
  2. hehehe... alamak jauhnye nak p penang

    ReplyDelete
  3. Salam idulfitri, maaf zahir dan batin yer... dari Santri Nurul Iman.

    ReplyDelete
  4. huhu... nak2... raya ke bape jalan2 raya?

    ReplyDelete