Tuesday, November 1, 2011

seken time

assalammualaikum, hola....

semalam dengan x semena-mena aku kene mengabihkan 1 hari cuti dalam tahun ni hehehe... plan nak g tmpt ni dh lama dh, sejak dr kat ipoh lagi nak pegi, tapi x kesampaian, aleh2 masa kat sini baru la dpt pegi...

kalo ikutkan ni kali ke-2 aku pegi tempat ni, last pegi hari tu dua thn lepas, dengan kawan2 aku berlima... cm pelik je x nak bgtau kat mana aku pegi kan kuikuikui

xde la, semalam aku pegi lagi sunway lagoon, kawan aku la ni beria2 nak pegi, masa kat ipoh nak pegi lost world x terpegi, aleh2 kat sni plak baru dpt pegi

planning dah lama dh pun, semalam la terlaksana

kitorg janji nak gerak pagi semalam dalam pukul 9 lebih, tapi boleh plak aku terlewat bangun lepas tido balik lepas solat subuh, semua gara2 aku tgk filem 3Idiot malam tu smp pukul 3 pagi huhuhu

tapi yg best aku dh tau cemane nak letak subtitle dalam filem yg aku cetak rompak download dari website terlarang hahahaha

pagi semalam gerak dalam 930, dalam 10lebih jugak la baru smp, memandangkan pk dalam sunway makanan mahal gila, so pegi la bekfas dulu kat kedai area situ, adehhh tah pape plak kedainya, dengan roti canai sejuk + lemau lagi

pas mam g sunway lagoon terus walopon blur2 nak masuk ikot mana hehehe...

masuk2 terus masuk scream park dulu, kawan aku xpenah pegi, aku leh nmpk yg die agak takot masa kene jalan sekelompok, die depan aku, aku nmpk die mcm mengejar org depan bila org depan tu laju sket hahaha... aku xde perasaan sangat sbb masa dulu masuk pon x takot langsung, ni pon sama, cuma ade tayangan video yg xde la gerun sangat cuma dok pk yg ade hantu tu akan dtg kacau kitorg tgh ralit tgk video tu, tapi rupanya xde pon... boring la... aku rasa umah antu kat bukit merah laketown ngan taman buaya melaka lebih gerun gile2 hehehehe

pastu pegi wildlife park, teruja plak kawan aku tgk binatang2 dalam tu hahaha... cm kanak2 riang sungguh

pastu excited nak pegi extreme park, 1st cuba lompat atas memandangakan nak cuba atasi takut gayat aku lompat kuat2 mmg syok la rasa cm terbang hehehe... tgk org buat g-force teringin nak buat tapi x terdaya sbb takot laa...
pastu g menembak kat paintball, dh tu nak cuba ATV tapi ramai sangat la malas gile nak beratur, last2 semangat sangat nak p try flying fox huhu... pon beratur ramai, bila dh smp giliran agak menggeletar lutut gak la, bila dh turun tu cm xde perasaan plak, sbb kejap sangat hahahaha... best la sbb akhirnya naik jugak sbb masa 1st time pegi x naik pon

banyak sangat buang masa beratur la, g water park pon kejap je berendam je dalam air x sempat nak main game sbb ptg tu hujan, n ade kilat2, pengurusan sunway terpaksa tutup awal, dlm kul5 dh xde org main air dh... kecewa gak kawan aku tu hahahaha kesian die

sebelum balik tu, kitorg p kat kaunter tgk gambar2 yg fotografer kat sunway lagoon tu ambik kan guna kamera diorang, walawehhh cun melecun le plak, nak print sekeping rm35, kat situ ade dalam 10 keping jugak la gambor kitorg, nak amik semua mmg mangkor la... pastu dengar2 leh dpt softcopy, dpt la murah sket drpd hardcopy... huhuhu melayang gak ratusan ringgit nasib baik kongsi


syok la jugak lepaking kat tempat2 cmni, tapi kalo selalu cmni mmg bankrup la... awal bulan hari tu dah mengabihkan duit main kat time square theme park... dh le penakut nak cuba semua game yg ade, rugi gak la duit hahahaha

kan best kalo tempat2 cmni dimurahkan skit tiketnya, baru
semangat sket nak lepak2 kat kL ni hehehehe

















p/s: walopon dah bercuti utk release tension tapi hati masih x tenteram, masih belum berjumpa aku yg biasa... harap2 mood aku ok balik pasni...
sorry pada yg terguris hati dengan perangai aku yg tah pape ni... mungkin ni la aku yg sebenarnya

No comments:

Post a Comment