Tuesday, November 22, 2011

harimau muda belake


assalammualaikum peminat bola

kahkahkah sejak bila tah ske tgk bola ni...

semalam aku pk nak tgk bola kat umah je, tapi kawan aku plak sengkek nak mintak pinjam duit, terpaksa la jumpa n tgk bola kat mamak bawah umah

aku tgk, pemain indon semangat gile la kejar bola pe suma mmg ptt pon diorang gol yg 1st tu

kali ni la tgk bola paling lama, yela meleret sampai ke penalti... macam x best la penalti ni, kesian kat penjaga gol sbb kene jaga sorang2

overall aku rasa pemain msia mmg malas nak kejar bola, tension ar tgk.. tunggu je bola, x cm indon kejar sungguh2...
paling x best pemain indon asyik nak berdrama je, dh cm drama king dah... sket2 jatuh, sket2 guling2, nak mintak simpati nak free kick ... padahal masa lawan myanmar dulu diorang rilek je jatuh cemane pon

tapi paling aku benci cm sialan, si fakri, tah cemane die leh jadi ayam tambatan skuad rimau muda ni tah, langsung coach xnak tukarkan dia pon, dr masa aku tgk lawan ngan myanmar tu die spoil kan game, cuma nasib die dpt score 1 goal je layakkan msia g final

fahmi aka apek aku mmg respek la, aku rasa kali ni die betul2 fokus, kan penah gak dulu masa game2 sebelum ni die ada x dpt nak selamatkan gawang sbb die ade masalah ngan awek die, tapi kali ni mmg hebat la... mungkin die x da masalah lain mengganggu, masalah die ngan arak ngn lain2 tu aku tolak tepi pastu bg tabik spring kat mamat ni

masa penalti tu pon, fahmi nmpk la die hebat, cuma beberapa gol tu die xdpt nak baca pergerakan tendangan pasukan lawan...
tapi paling aku x leh blah si fakri plak amik penalti tu... sebelum die tendang tu aku dh cakap dah "jangan smp aku sebut F**k kat ko..." tgk2 mmg die tendang hampeh... mmg berbakul ar aku maki, sekali ngan penonton2 kat mamak tu
bengang giler aku ngan si fakri ni hahahaha

pape pon aku ucap tahniah kat skuad harimau muda, mesti coach dapat datuk pasni, fahmi pon mesti dpt umah lagi sebijik hehehe

p/s: memati aku ingat cuti sanggup aku tunggu berita tapi ni plak yg aku jumpa pagi td;



kecewa arrr xde cuti huhuhu... n last but not least


F**k ko la fak-ri

No comments:

Post a Comment