Monday, November 28, 2011

movies tour



assalammualaikum n selamat pagi....

adoyaiii lupaaku nak bgtau benda sedih jadi kat henpon aku masa kat PD, malam kedua last tu tibe2 je henpon aku yg hampir nak kong baterinye xboleh nak charging, mula2 aku pk port power kat hotel tu rosak, pastu aku pk jugak kot charger aku rosak... tapi malangnya x pon sbb aku try pakai charger org lain ok je... so aku xleh berhubung ngan sesapa pon

so jumaat malam tu pegi alamanda ngan kawan aku, pegi sony erricson centre, rupanya2 henpon aku yg problem,port charging tu rosak

so dh findout masalah tu aku pk nak pegi redeem waranty kat kedai henpon yg aku beli tu je la...

memandangkan kedai tu kt kL hari pon dh malam, jadi malam tu pegi tgk wayang je la... ade 3 cite yg best nak tgk;

**The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1 **Puss In Boots **Misteri Jalan Lama

tanya kat kaunter dua cite 1st tu penuh gile yg tggl betul2 depan screen adoiii x syok la, last2 aku tgk cite Misteri Jalan Lama tu

cite pasal org bunian, dibintangi oleh hans isaac, que haidar, ahmad tarmimi, vanida imran dll... ok la cuma agak bosan sket n kene banyak pk sket

dah habis cite malam tu, esoknya g kL plak sbb nak repair henpon aku tu, xpasal2 tokey kedai kata kena hantar technician kurang2 seminggu baru leh siap...adoyaiii mati kutu kalo xde henpon ni, boring gile... jenuh la pusing 1 low yat cr henpon seken hand yg murah, tapi akhirnya hampa semua pon atas dr rm80 huhuhu
pastu pk2 balik lain kali plak la cr henpon, pastu g times square sbb dh beli tiket on9

huhu so dpt la tgk cite The Twilight Saga: Breaking Down

awal cite dah sedih, nasib hati kental x kuar air mata pon hehehe... kesian kat jacob sbb bella akan berkahwin dengan edward,tapi sangat sweet bila edward ni x jeles pon jacob walaupun tau jacob ade hati kat bella
dalam cite ni bella pregnant, n baby dalam kandungan tu mcm x sesuai dikandungkan oleh bella sbb baby tu 1/2 manusia, 1/2 vampire, tapi sifat keibuan yg ada bella still nak teruskan mengandung walopon tau die mungkin akan mati

cite ni dekat 2jam jugak la, tapi yg best langsung x terasa 2jam, sebab cite die best sangat, siap aku rasa x ckup pon penyampaian cite nye... n x sabar utk part 2

best gak tgk times square, tempat pon comei

so tggl 1 cite lagi x tgk Puss In Boots, sebelum ni ade yg plan nak g tgk sesama tapi setakat ni belum dapat mesej ajakan drpd beliau hahahaha

(buat muka ganas sbb tgh tunggu org tu ngajak tgk cite Puss In Boots)

No comments:

Post a Comment