Monday, November 28, 2011

gembira banyak sangat last2 sedey

assalammualaikum...

betul kata orang tua2, kalo banyak gelak nnt menangis....

tu la seminggu ni asyik hepi je, last2 bila dtg terasa dalam hati...haaa amekaw... rasa sedeyy gile plak

skang ni tetiba je rasa rindu kat mama n abah... 23/11/2011 baru2 ni genap 3thn mama xde dalam hidup aku, nasib baik time 2 aku kt PD kalo x mau teroyak gile aku...

banyak sangat benda berubah skang ni... abah aku pon dh de insan lain dalam hidup die, mcm aku penah ckp sebelum ni, ape aku pk semua menjadi n betul

aku ni sorang yg mementingkan keluarga, dulu aku pernah pelik kenapa org xske balik kampung jumpa mak ayah... tapi skang aku plak jadi mcm tu... skang ni balik kampung pon dh xde makna...

selain mama n abah....

aku rindu kat sorang ni, tah kenapa tah hubungan tetiba renggang, tetiba x bertegur sapa sejak 2-3 bulan lepas... ade salah aku kat die ke? aku nak tny, aku pon segan, kang die ckp aku ape plak
aku pon rindu kat sorang lagi ni jugak, tahla sejak jumpa die balik raya aji hari tu, perasaan bercampur baur, aku paling rindu mak die n alhamdulillah raya aji tu dpt jugak jumpa mak die paling best dpt makan ketupat palas mak die tu, siap dengan lauk rendang daging masak kicap lagi... mak ayah die mmg sporting habis, senang je bila lepak kat kampung umah mak die tu...

best jugak kalo ade super power, boleh turn the time back, aku nak rasa hepi mcm dulu2, mcm masa mak aku ade... no one boleh replace tempat mak aku walaupon aku rasa aku nak pinjam mak org lain hahaha

dah la... nak benti bersedih la, nak kena pegi low yat balik ni hal henpon aku x setel lagi... adoyaiii

4 comments:

  1. erkkk... fyna yg femes komen blog saye... mekasih for the comment =))

    ReplyDelete
  2. sy bila banyak2 gelak pun teringat kalau byk sgt gelak nanti sedih... banyak2 sabar ya :(

    ReplyDelete