Monday, November 28, 2011

updating


assalammualaikum...

jumaat lepas baru balik dr port dickson, berkursus lagi kat sana selma 4hari 3malam, kiranya gerak dr ofis hari selasa, kursus smp la jumaat

bapak banyak kursus aku tahun ni ada la dalam 26 hari kalo boleh campur kursus kawen 2 hari dah dekat 30 hari aku kursus, padahal sepatutnya 7hari je hehehe

kali ni aku g kursus sendiri je means xde kawan yg biasa aku g kursus bersama la... kiranya aku kene cari kawan baru, nasib la sebelum g kursus pihak urusetia ada emel nama2 peserta, sebelum g tu aku sempatla kenal ngan sorang minah ni huhu... nasib die sudi jadi kawan aku, dok pon 1 bilik

aku x bgtau lagi kan kursus ape... kali ni kursus santai2 sket, kursus fotografi huhu...
aku ni kira beginner la dalam kursus ni, padahal kursus ni untuk org yg dah teror jugak la... ni semua gara2 encik Boss yg aku minat tu, die yg provoke suh pegi jugak lagipon die kata die akan ajar nnt huhuhuhu (blushing)

best la banyak ilmu yg ditimba sepanjang berkursus ni, walaupun aku terus2 belajar advance, kawan2 kat cni pon baik2 sudi je tunjuk ajar termasukla consultant dr fotomomo

sepanjang lebih kurang 4hari ni belajar lighting, belajar setup lighting untuk amik gambar potrait (ade model cun la tapi xde la melecun sangat hehehe), lagi belajar cara shoot product, shoot makanan n last sekali setup utk shoot gambar group

best sangat2, baru aku tau yg gambar2 kat menu tu cantek n smart giles hanya sbb lighting n cara setup yg betul sama jugakla ngan model2 n produk2

ok dah cite sket pasal kursus ni, aku cite pasal hotel yg kitorg lepak ni plak, namanya avillion... sangat cantik hotel ni,bilik pon sama, yg best on9 free tau bukan wifi tapi wired la
makanan pon best especially desert die huhuhu (kalo pegi hotel x makan desert rugi wooo)

harap2 pasni kursus fotografi ni dibuat tiap2 tahun plus lagi ramai boleh pegi huhuhu

(bergambar reramai sekali dengan sifoo dari fotomomo)
**yg best diorang siap kasi diskaun kat kitorg guna studio diorang kat shah alam tu**

No comments:

Post a Comment