Monday, November 21, 2011

Pengukir Bentuk Badan Wanita


assalammualaikum geng...

sejak akhir2 ni aku ske ngabihkan duit beli kupon kat groupon ngan mydeal

Groupon ngan Mydeal ni mcm agen yg bg harga rendah2 kat satu2 benda ni contohnya mcm makan kat restoran ke, memanjakan diri kat spa la n mcm2 lagi

pernah aku beli kupon makanan makan kat Restoran Manhattan Fish Market, restoran ni agak mahal la harga makanannya tapi dek kerana ade kupon tu, dapatla diskaun smp 50% x silap... siap kongsi2 3org lagi tu huhuhu

minggu lepas aku beli kupon Mayfair plak, saje je sbb tercair dengan diskaun sampai 97% utk 3kali visit; [97% Off] Mayfair Bodyline Slimming Package (15 Sessions in 3 Visits) for RM99 instead of RM3,500
best kan deal ni? murah gile2 sape x cair kan?

so sabtu lepas aku g Mayfair, Bangi sbb ni outlet yg terdekat ngan umah, kat Putrajaya xde plak... 3hari sebelum tu aku dh buat appoinment dah ngan org2 Mayfair ni
tengahari tu aku g sana, smp sana consultant die terus ukur berat, tinggi, body fat n lain2, x payah la aku cite kan bape semua tu ek, cuma yg bestnya aku cm dah tinggi 2cm lebih plak pas ukur tu huhuhu

pastu consultant tu sembang2 dulu, dah tu cm biasa la, dh g tempat2 cmni ofkosla die akan cairkan kita utk beli pakej2 lain kan, padahal at 1st niat aku nak try2 je... sembang2 + tawar2, lastnya aku hanya nak guna kupon tu je xnk tambah pape pakej dah walopon agak murah jugak la (duit dh xde, time ade duit x pk nak g pusat2 cmni)

apa yg berlaku antara aku n consultant tu xleh nak cite ek, sensored hahaha

tapi treatment die ok, best

1st aku kene (ape benda tah namanya aku lupa) berdiri kat 1mesin ni, mesin tu akan gegarkan 1 badan selama 10min, bestla jugak, terasa la lemak2 ni bergegar2 cm waktu berjoging tu hahahaha... menurut amoi consultant tu kalo harga biasa 1 sesi 1oo+ (huhu mahal sial), tapi treatment 1st ni rasa best, panas je kaki kene sinaran infra red

2nd plak pecah lemak lagi, mula2 die urut sket kat poin2 yg tertentu lepas tu die letak plat2 besi kat perut utk pecah lemak guna 1 mesin ni (pon aku x ingat nama die hikhikhik) sesi ni 20min, n aku kene baring je... so ape lagi terlelap la =P

3rd plak... ni aku ingat, chili wrap + hot blanket
kat Mayfair ni diorang guna krim drpd ekstrak cili utk pecahkan lemak n buang toksin dalam badan, macam losen mustajab tu... tapi losen ni xpanas pon, cuma terasa panas lepas die selimut dengan hot blanket... sesi ni 30min plak, kene baring lagi... best sangat2, panas je badan ni... terlelap lagi aku hehehe

pastu pas bukak wrap suma mmg berpeluh gila2 la, pastu amoi tu suh aku mandi... so tamatla 1st visit aku kat Mayfair tu

sebelum nak keluar tu ada lagi adegan sembang2 + tawar2 dari amoi consultant tu, x abis lagi die suruh aku amik pakej lain huhu

No comments:

Post a Comment